Radio ZET wspiera kampanię społeczną Fundacji Nie zapomnij o nas

Radio ZET (Grupa Eurozet) objęło patronatem medialnym kampanię społeczną “Byli tacy jak Ty” przygotowaną przez Fundację Nie zapomnij o nas z okazji 80. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Radio ZET wspiera kampanię społeczną Fundacji Nie zapomnij o nas

W ramach działań kampanijnych już 1 sierpnia br., wyłącznie na antenie Radia ZET, odbędzie się premiera utworu autorstwa rapera Sobla pt. "BOŻE", który jest hołdem dla Powstańców Warszawskich.

Kampania ma na celu propagowanie historii Polski wśród młodego pokolenia Polek i Polaków oraz organizację ogólnopolskiej zbiórki na rzecz Powstańców Warszawskich, która wesprze codzienne oraz indywidualne potrzeby bohaterek i bohaterów powstania.

Radio ZET wspiera kampanię społeczną

- Jesteśmy bardzo wdzięczni, że za pośrednictwem rozgłośni najpopularniejszego radia w Warszawie dotrzemy z naszym przekazem do milionów Polaków. Celem naszej kampanii jest przede wszystkim realna pomoc weteranom - przekazała mediom Karolina Bałdyga, prezeska Fundacji Nie zapomnij o nas.

- Warszawa jest szczególnym miastem dla Radia ZET - stąd się wywodzimy i tutaj nasza rozgłośnia cieszy się wyjątkową popularnością, będąc numerem 1 w stolicy. Mamy nadzieję, że nasz udział przyczyni się do zwiększenia świadomości historycznej na temat powstania oraz wsparcia tych, którym należy się szacunek oraz wszechstronna pomoc - dodał redaktor naczelny Radia ZET, Mariusz Smolarek.

W czwartek 1 sierpnia br. Radio ZET o godzinie 17.00 symbolicznie zagra także utwór Czesława Niemena “Sen o Warszawie”. Patronat medialny nad kampanią “Byli Tacy jak Ty” objęła również firma AMS, która - tak jak Grupa Eurozet – należy do Grupy Agora.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

CCC odpiera tezy ws. działalności w Rosji. Wyda miliony na swoje akcje

CCC odpiera tezy ws. działalności w Rosji. Wyda miliony na swoje akcje

Zmiany w "Tygodniku Powszechnym". Michał Okoński z nową rolą

Zmiany w "Tygodniku Powszechnym". Michał Okoński z nową rolą

Szef sponsoringu sportowego Michał Rutkowski żegna się z Orlenem

Szef sponsoringu sportowego Michał Rutkowski żegna się z Orlenem

Group One stawia na AI. Wojtek Kaźmierczak pokieruje innowacjami

Group One stawia na AI. Wojtek Kaźmierczak pokieruje innowacjami

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

Radiowa Jedynka z audio serialem o "Znachorze". Premiera w święta

Radiowa Jedynka z audio serialem o "Znachorze". Premiera w święta