Radio ZET ruszą z akcją #Razemzawszelepiej. Cichopek, Hakiel, Tadla i Michałowski ambasadorami

Radio ZET w czwartek, 27 maja rozpocznie kampanię #Razemzawszelepiej, której celem jest zwrócenie uwagi na kondycję psychiczną dzieci i młodzieży w czasie pandemii. Kampania potrwa do Dnia Dziecka.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii #Razemzawszelepiej dziennikarze Radia ZET porozmawiają m.in.: z psychologami dziecięcymi, badaczami, nauczycielami i znanymi rodzicami, szukając odpowiedzi, jak pomóc dzieciom w powrocie do szkoły i życia sprzed pandemii, roli rodziców i instytucji państwowych w tym procesie, na co zwracać uwagę, jak rozmawiać i reagować. Przedstawione zostaną różne obszary i różne punkty widzenia.

Z kolei w dniu finału kampanii (1 czerwca - Dzień Dziecka) słuchacze Radia ZET będą mogli wziąć udział w otwartym webinarze dla rodziców, który poprowadzi Joanna Berendt - trener NVC oraz psycholog dziecięcy.

Katarzyna Cichopek, Marcin Hakiel, Beata Tadla i Damian Michałowski wśród ambasadorów

Ambasadorami akcji #Razemzawszelepiej będą m.in.: Katarzyna Cichopek i Marcin Hakiel, Przemysław Staroń (nauczyciel roku 2018), Magdalena Krajewska (InstaLekarz), Marta Żysko-Pałuba (psycholog dziecięcy), Joanna Berendt (psycholog dziecięcy) oraz dziennikarze Radia ZET - Beata Tadla i Damian Michałowski.

Punktem wyjścia realizacji inicjatywy jest raport z badań ilościowych „Dzieci w pandemii” przeprowadzony na zlecenie Radia ZET przez firmę Difference. Wyniki raportu zostaną ogłoszone 27 maja br. na specjalnej podstronie Radiozet.pl poświęconej kampanii #Razemzawszelepiej.

- Postanowiliśmy przyjrzeć się nastrojom dzieci i młodzieży w pandemii, ponieważ to właśnie oni są przyszłością i będą w dużej mierze decydować o tym, w jakim świecie będziemy żyć. Nie powinniśmy zostawiać ich samych sobie. Dlatego mówimy #Razemzawszelepiej. Rodzice i opiekunowie powinni je wspierać, rozmawiać i reagować na sygnały, które im wysyłają. Świadomość, że jest obok nich osoba bliska, na którą zawsze mogą liczyć, stanowi pomoc nie do przecenienia - komentuje Małgorzata Kozieł-Pańczyk, szefowa komunikacji Grupy Eurozet oraz pomysłodawczyni kampanii #Razemzawszelepiej.

W serwisie Radiozet.pl znajdą się również dedykowane podcasty z udziałem ekspertów, a także artykuły opisujące problemy dzieci i porady, jak rodzice mogą pomóc im w powrocie do normalności.

Kampania #Razemzawszelepiej realizowana jest we współpracy z Uniwersytetem SWPS, Resql, firmą badawczą Difference i Wydawnictwem Natuli - Dzieci są ważne. Patronat nad akcją objęła Fundacja Radia ZET.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/uokik-odwolanie-agora-przejecie-radio-zet-dlaczego,7170190834402945a ##

MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?