"Radość słuchania" trwa

9 listopada Trójka rozpoczyna telewizyjną kampanię wizerunkową.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W filmie reklamowym występują słuchacze Trójki, wybrani przez reżysera - Andrzeja Jakimowskiego podczas castingu. Ważnym elementem spotu jest przebój zespołu Starsailor pt. "Four to the Floor".

Kreację kampanii przygotowała firma Martis, a planowaniem i zakupem mediów zajęło się Biuro Promocji PR S.A. Spot telewizyjny został wyprodukowany przez Studio Filmowe Jakimowski.. Kampania jest adresowana do grupy odbiorców pomiędzy 20 a 40 rokiem życia, wykształconych, spontanicznych, prowadzących aktywny tryb życia.

Reklamy Trójki pojawią się w telewizji (TVN, TVN 24 oraz TV4). W prasie ("Gazeta Wyborcza","Super Express") ukażą się ogłoszenia zapowiadające spoty telewizyjne.

Kampanii towarzyszą nowe jingle, których głównymi bohaterami są sami słuchacze. Autentyczne wypowiedzi słuchaczy zostały nagrane podczas Dnia Otwartego na Myśliwieckiej 3/5/7.

Kampania reklamowa Trójki potrwa do 16 listopada.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe