SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Radość słuchania" trwa

9 listopada Trójka rozpoczyna telewizyjną kampanię wizerunkową.

W filmie reklamowym występują słuchacze Trójki, wybrani przez reżysera - Andrzeja Jakimowskiego podczas castingu. Ważnym elementem spotu jest przebój zespołu Starsailor pt. "Four to the Floor".

Kreację kampanii przygotowała firma Martis, a planowaniem i zakupem mediów zajęło się Biuro Promocji PR S.A. Spot telewizyjny został wyprodukowany przez Studio Filmowe Jakimowski.. Kampania jest adresowana do grupy odbiorców pomiędzy 20 a 40 rokiem życia, wykształconych, spontanicznych, prowadzących aktywny tryb życia.

Reklamy Trójki pojawią się w telewizji (TVN, TVN 24 oraz TV4). W prasie ("Gazeta Wyborcza","Super Express") ukażą się ogłoszenia zapowiadające spoty telewizyjne.

Kampanii towarzyszą nowe jingle, których głównymi bohaterami są sami słuchacze. Autentyczne wypowiedzi słuchaczy zostały nagrane podczas Dnia Otwartego na Myśliwieckiej 3/5/7.

Kampania reklamowa Trójki potrwa do 16 listopada.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Radość słuchania" trwa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl