SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radosław Kotarski promuje Bank Millennium (wideo)

Radosław Kotarski, twórca bloga Polimaty, został twarzą kampanii reklamowej Banku Millennium. Będzie w niej przybliżał zagadnienia z obszaru bankowości.

Radosław Kotarski Article

Kotarski pojawił się w spocie telewizyjnym, w którym opowiada o tym w jaki sposób powstały banki. Reklama od września br. nadawana jest na antenie największych kanałów i w stacjach tematycznych.

Jej uzupełniłem jest kampania outdoorowa Konta 360° Banku Millennium z udziałem Kotarskiego, W  kolejnych dniach w oddziałach banku pojawią się materiały BTL - plakaty, ulotki oraz specjalne naklejki na witrynach placówek. W następnej kolejności planowane są również kampanie produktowe, w których wystąpi twórca Polimatów.

Poza tymi działaniami, na kanale banku na YouTube regularnie pojawiać się będą Millematy. To kilkuminutowe filmiki z udziałem Kotarskiego, pokazujące ciekawostki z obszaru finansów osobistych i mające funkcję edukacyjną.

Kreację kampanii Banku Millennium przygotowała agencja Change Integrated, media zakupił dom mediowy Initiative Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Radosław Kotarski promuje Bank Millennium (wideo)

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ROberto
Gratulacje dla banku, że wygrali wyścig o Kotarskiego! To była kwestia czasu, że z kimś się zwiąże na dłużej. Wiarygodny i inteligentny człowiek - prawdziwy skarb w dzisiejszych czasach w mediach przepełnionych szlamem. Oglądam jego program na Fokusie i youtube i dalej trzyma ten sam wysoki poziom.
18 29
odpowiedź
User
szczery
a teraz UWAGA! przeczytajcie komentarze pod tym oraz innymi artykułami związanymi z Radkiem K... (wyszukiwarka WM). Teraz poczytajcie komenty na tym serwisie pod innymi artykułami... TADAMMMM!!! graty dla PR-owców cwanego buca:-] dobrze to rozgrywasz kochany! W koncu z trolami trzeba walczyc MANIPULUJĄC;) pozdro dla kumatych którzy już wiedzą o co chodzi..
24 13
odpowiedź
User
Birdie
Sympatyczny dość młody mędrzec, trochę taki klasowy prymus, nie jest chyba dobrym pomysłem dla bądź, co bądź dużego banku. Chyba, że się chcą dobrać do naprawdę bardzo młodych, ale oni niestety nie mają pieniędzy...a mądrali w ich wieku, to oni też raczej nie kupują
11 21
odpowiedź
User
wonski
pozytywny gość to o i dobra reklama
13 22
odpowiedź
User
Romek
Ten spot jest bardzo słaby. Kotarski jest bardzo sztywny, nie ma u niego naturalności. To pasuje maksymalnie na Youtubka - wstyd takie coś prezentować w telewizji.
21 16
odpowiedź