SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rafał Grudowski szefem Biura Reklamy Platformy Mediowej Point Group

Rafał Grudowski od 1 grudnia br. został dyrektorem Biura Reklamy w Platformie Mediowej Point Group. Stanowisko to było ostatnio nieobsadzone.

Grudowski będzie odpowiadał za sprzedaż agencyjną, bezpośrednią oraz dział wsparcia sprzedaży. Do głównych jego zadań będzie należało m.in. rozwijanie oferty cross-mediowej, uwzględniającej zarówno prasę, jak i internet oraz urządzenia mobilne, a także eventy.

Rafał Grudowski był ostatnio związany z Ringer Axel Springer Polska, gdzie pełnił funkcję dyrektora wsparcia marketingowego i odpowiadał za przygotowanie strategii marketingowych dla klientów Biura Reklamy, a także za strategie sprzedaży i rozwój oferty reklamowej. Wcześniej był zastępcą dyrektora Biura Reklamy Prasy Codziennej, które pracowało dla dzienników „Fakt”, „Dziennik”, „Przegląd Sportowy” i „Sport”. Uczestniczył również we wprowadzaniu na rynek dziennika „Fakt” jako jego dyrektor ds. sprzedaży. Grudowski prowadzi wykłady dotyczące planowania kampanii reklamowych, technik sprzedaży, promocji i marketingu w wydawnictwie.

Dołącz do dyskusji: Rafał Grudowski szefem Biura Reklamy Platformy Mediowej Point Group

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
A.
Rafałku tzrymamy kciuki i życzymy powodzenia.
odpowiedź
User
Troy
To raczej gorące krzesło.
odpowiedź
User
Netka
Rafik, dobrze bedzie, dasz rade -powodzenia.
odpowiedź