Rafał Wyszyński chief data and technology officerem w IPG Mediabrands

Rafał Wyszyński dołączył do zespołu grupy IPG Mediabrands, do której należą domy mediowe UM i Initiative. Objął nowo utworzone w strukturach firmy stanowisko chief data and technology officera.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Rafał Wyszyński chief data and technology officerem w IPG Mediabrands
Rafał Wyszyński

Wyszyński ma zająć się wzmacnianiem ekspertyzy IPG Mediabrands w takich obszarach jak m.in.: precyzyjna komunikacja w oparciu o dane (programmatic), usługi datatech i martech (strategie, wdrożenia, algorytmy).

Z ramienia grupy zajmie się także rozwojem lokalnego oddziału Kinesso.

- Pogłębiona analityka oraz zastosowanie najnowszych rozwiązań technologicznych to wyjątkowo ważne kompetencje wspierające budowanie efektywnych strategii komunikacyjnych. Zadaniem Rafała będzie wzmocnienie naszych umiejętności w tych kluczowych obszarach - mówi Marcin Dec, CEO IPG Mediabrands. Zespół Rafała Wyszyńskiego będzie ściśle współpracował z teamami klienckimi oraz strategią.

Rafał Wyszyński ma wieloletnie doświadczenie w pracy w zespołach analitycznych. Ostatnio zarządzał firmą doradczą DataTech Advisory (Netsprint Group), a wcześniej zajmował się m.in. przygotowaniem i implementacją strategicznego planu rozwoju platformy DMP Netsprint Audience.

Poprzednio przez 10 lat związany był z Publicis Media, gdzie m.in. jako managing director kierował kilkudziesięcioosobowym departamentem specjalistycznym zajmującym się danymi, kwestiami technologii, innowacji, analityki i insightów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami