SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rafineria Gdańska chce mieć nowe logo, szuka agencji

Rafineria Gdańska chce zmienić logo i identyfikację wizualną - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Potrzebuje agencji, która się tym zajmie.

Dzisiaj, 6 września br. ruszy postępowanie Rafinerii Gdańskiej dotyczące projektu jej nowego logo oraz identyfikacji wizualnej. 

Postępowanie prowadzone będzie w formie zapytania ofertowego - zainteresowane firmy będą mogły składać swoje oferty. 

Czas na ich złożenie minie 30 września br., czas na zadawanie dodatkowych pytań - 13 września br. 

Przypomnijmy, że wiosną br. Rafineria Gdańska chciała wybrać w przetargu agencję do obsługi public relations. Do zadań wybranej agencji miały należeć m.in. monitoring mediów pod kątem publikacji o firmie, analiza otoczenia biznesowego, prawnego i politycznego mającego wpływ na wizerunek lub działania biznesowe spółki, media relations (przygotowanie i dystrybucja informacji prasowych, analiz, raportów, plasowanie wypowiedzi eksperckich, konferencje prasowe), doradztwo w zakresie komunikacji zewnętrznej. 

Od agencji spółka oczekiwała wsparcia w monitoringu i reagowaniu na wpisy dotyczące działalności lub produktów firmy w internecie, w tym social mediach, wsparcia w komunikacji kryzysowej.

Przetargu finalnie nie rozstrzygnięto - po złożeniu ofert przez zainteresowane agencje postępowanie unieważniono. Spółka tłumaczyła wówczas, że "przedstawione oferty przekroczyły planowany budżet" 

 

Dołącz do dyskusji: Rafineria Gdańska chce mieć nowe logo, szuka agencji

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nik karter
ile do przepalenia?
odpowiedź
User
Max
Oddam pod stołem 80% kontraktu minus podatek. Wiadomości na priv
odpowiedź
User
mati1234
Kto tam zasiada w komisji???


To jest do sprawdzenia od zaraz
odpowiedź