SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Raiffeisen Polbank z gwarancją spełnionych obietnic reklamuje Wymarzone Konto Osobiste (wideo)

Raiffeisen Polbank zaczął nową kampanię z udziałem aktora Pawła Orleańskiego reklamującą Wymarzone Konto Osobiste. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy marketingowe GPD Agency, Bomaye i Starcom.

Paweł Orleański w reklamie Raiffeisen PolbankuPaweł Orleański w reklamie Raiffeisen Polbanku

- Pracując nad ideą nowej kampanii szukaliśmy sposobu, aby wyraźnie podkreślić wyjątkowe cechy naszej oferty, a jednocześnie pokazać je w sposób lekki i dowcipny. Postanowiliśmy wykorzystać dość częstą niestety rozbieżność między deklaracjami składanymi klientom, a rozczarowującymi realiami ich realizacji. Zwracamy uwagę, że współpracując z Raiffeisen Polbankiem klienci mogą być pewni, że to co bank im obiecał, zostanie zrealizowane i - jak mówi Paweł Orleański w spotach - „tak było, jest i będzie!” - opisuje kampanię Małgorzata Wasiuk, dyrektor ds. marketingu w Raiffeisen Polbanku.
 
W reklamach podkreślane są kluczowe zalety Wymarzonego Konta Osobistego: brak opłat za prowadzenie i wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce oraz oprocentowanie wszystkich środków znajdujących.
 
Poprzednia kampania tego konta była prowadzona w lutymi marcu br.
 
 
Obecna akcja reklamowa obejmuje telewizję (trzy 15-sekundowe spoty w kanałach głównych i tematycznych), internet, radio oraz oddziały Raiffeisen Polbanku (materiały BTL). W telewizji będzie realizowana przez 10 tygodni.
 
 
 
Koncepcję i kreację kampanii przygotował warszawski oddział agencji reklamowej GPD Agency. Spoty wyreżyserował Roman Przylipiak, a produkcją zajął się dom produkcyjny Bomaye. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
 

Dołącz do dyskusji: Raiffeisen Polbank z gwarancją spełnionych obietnic reklamuje Wymarzone Konto Osobiste (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl