SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Rak. To się leczy” - naga kobieta w kampanii rajstop Adrian

Producent rajstop Adrian rozpoczął outdoorową kampanię reklamową wspierającą akcję „Rak. To się leczy”. Bohaterką reklam jest kobieta prezentującą chorą pierś.

Na nowych billboardach rajstop Adrian widać uśmiechniętą kobietę, która jest ubrana w jedynie rajstopy tej marki i przepaskę. Na ręce, którą zasłania pierś, ma fioletową wstążkę symbolizującą walkę z chorobą nowotworową, natomiast druga, odsłonięta pierś jest widocznie chora. Reklamy oprócz claimu „Adrian… kocha wszystkie kobiety”, charakterystycznego dla tej marki, zawierają slogan „Uwierz! Rak. To się leczy”.

Kampania społeczna „Rak. To się leczy!”, organizowana jest od roku przez Polską Koalicję Pacjentów Onkologicznych. Promuje profilaktykę nowotworową, pokazując pozytywne przykłady walki z tą chorobą. Tegoroczna odsłona akcji ruszyła 4 lutego. Spoty i layouty są oparte na rysunkach Henryka Sawki, którym bohaterom głosów użyczają Zbigniew Zamachowski i Bronisław Cieślak (zobacz szczegóły).

Firma Adrian na swoim fanpage’u facebookowym zapowiedziała, że billboardy są elementem większego projektu. Przedsiębiorstwo nie odpowiedziało w czwartek na nasze pytania dotyczące tej akcji, nie udało nam się też skontaktować z jego działem marketingu.

Półtora roku temu w reklamach rajstop Adrian pojawiła się Monika Kuszyńska, piosenkarka (była wokalistka Varius Manx poruszająca się na wózku inwalidzkim. Z kolei jesienią ub.r. bohaterkami kampanii marki były puszyste, starsze aktorki grające w musicalu „Klimakterium... i już”. Już wcześniej jej reklamy pokazywały tęgie modelki.

Dołącz do dyskusji: „Rak. To się leczy” - naga kobieta w kampanii rajstop Adrian

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
łał
Jaka ŻENADA. A kobiety w trumnie też?
odpowiedź
User
ekspert
koszmarny pomysł

żenada roku
odpowiedź
User
bytomianka
Po prostu odważna kampania, która NARESZCIE mówi o raku piersi w sposób w który kobiety chcą przyjmować. Kobiety nie chcą być straszone ("Rak nie wybiera! Wybierz badania!), brane na współczucie ("Kiedyś byłam tak beztroska jak Ty, nie badałam się i teraz nie mam piersi"). Wszytkie kobiety, abolutnie wszystkie (no może poza feministkami, ale umówmy się, to nie jest target seksownych pończoch): te białe, czarne, inwalidki, hipsterki, nosicielki rozmiaru L, matki, żony, kochanki i przedszkolanki łączy jedno: chcą czuć się sexy.

I ta kampania w bezpretensjonalny sposób to komunikuje - nawet jeżeli leczysz raka, albo będziesz (czego Ci nie życzymy, dlatego zachęcamy do badań) to NADAL jesteś kobietą. I wiemy, że chcesz czuć się atrakcyjna.

Prawdziwe kobiety mają w dupie równouprawnienie i parytety, bo potrafią same zadbać o swoją dupę, ale nawet bez cycka chcą być seksowne. I o tym jest ten print.
Plus jako reklama - świetnie trafia w target dzięki doskonałemu insightowi.
odpowiedź