SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Ralph Lauren redukuje liczbę agencji mediowych, z którymi pracuje

Firma odzieżowa Ralph Lauren zmniejszyła z 12 do 4 liczbę agencji, które zajmują się obsługą jej budżetu mediowego na świecie. Nastąpiło to w efekcie prowadzonego przetargu.

Article

W wyniku przeglądu firma zdecydowała, że wiodącą agencją mediową będzie Zenith (Publicis Media). Zajmie się planowaniem i zakupem mediów w Ameryce Północnej, regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) i APAC.

Zenith będzie współpracować z trzema lokalnymi agencjami na poszczególnych rynkach. Będą do PMG w Ameryce Północnej, Forward3D w regionie EMEA i z Dentsu w Japonii i Korei Południowej.

Firma zdecydowała się skonsolidować budżet mediowy w tych czterech agencjach z realizacją pięcioletniej strategii, która ma na celu zmniejszenie kosztów.

Równolegle Raplh Lauren zwiększa wydatki marketingowe o 10 proc. rok do roku, koncentrując się na marketingu cyfrowym.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ralph Lauren redukuje liczbę agencji mediowych, z którymi pracuje

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
yas
dobry krok!
0 0
odpowiedź