Awans jeszcze przed startem. „Randka w ciemno” na głównej antenie Polsatu

Reaktywowana po latach „Randka w ciemno” będzie emitowana na głównej antenie Polsatu, a nie – jak zapowiadano wcześniej – jedynie w Super Polsacie – potwierdziliśmy w stacji. Program trafi do jesiennej ramówki.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Awans jeszcze przed startem. „Randka w ciemno” na głównej antenie Polsatu
Piotr Gąsowski, fot. akpa

O możliwej zmianie anteny dla “Randki w ciemno” mówiło się od jakiegoś czasu. Jak potwierdziliśmy w Polsacie, randkowy format faktycznie będzie emitowany tej jesieni na głównej antenie. Kiedy w lutym stacja zapowiedziała reaktywację programu, docelową anteną emisji miał być Super Polsat. Nagrania wypadły tak dobrze, że decyzję zmieniono.

Gospodarzem nowej „Randki w ciemno” jest Piotr Gąsowski, którego jesienią zobaczymy także w programie „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” w roli jurora. 

Co nowego w “Randce w ciemno”?

W studiu nowej “Randki w ciemno” zaaranżowanym na wzór nowoczesnego apartamentu pojawia się m.in. kultowy parawan, a wysokie krzesła zastąpiły fotele. Nowością jest zaś dodatkowa przestrzeń dla par w wyposażonym wygodnie aucie.

Wyświetl ten post na Instagramie           Post udostępniony przez Telewizja Polsat (@polsatofficial)

W każdym odcinku widzowie zobaczą dwie rozgrywki, w których singiel lub singielka wybierze swoją potencjalną miłość spośród trzech kandydatów. Zgodnie z zasadą, że „miłość jest ślepa”, decyzja zapadnie wyłącznie na podstawie rozmowy i odpowiedzi udzielonych w studio – bez możliwości zobaczenia osób po drugiej stronie – czytamy w oficjalnej zapowiedzi programu.

„Randka w ciemno” przed laty w TVP1

„Randka w ciemno” to program oparty na amerykańskim formacie „The Dating Game” z 1965 roku. W Polsce trafił na antenę TVP1 w 1992 roku, a emitowano go do 2005 roku. Pierwszym prowadzącym był Jacek Kawalec, a od 1998 Tomasz Kammel.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu