TVP Seriale bezkonkurencyjnym kanałem filmowo-serialowym w I półroczu 2017

Pozycję niekwestionowanego lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w pierwszym półroczu br. zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły ex aequo Paramount Channel HD i AMC, a liderem wśród spadków był Universal Channel.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w pierwszym półroczu 2017 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 4,20 proc. i ukształtował się na poziomie 1,49 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Drugie miejsce zajęła naziemna Stopklatka TV. W analizowanym okresie jej wynik wyniósł 0,95 proc., po spadku o 3,06 proc.

Na podium znalazł się jeszcze Polsat Film, którego udział uplasował się na poziomie 0,51 proc. (spadek o 3,77 proc.).

Najwięcej zyskały dwa kanały Paramount Channel HD i AMC. Ich udziały zwiększyły się o 200 proc. do odpowiednio 0,15 proc. i 0,09 proc.

Z kolei najwięcej stracił Universal Channel, którego wynik zmalał o 39,13 proc. do 0,14 proc. udziału.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ranking-kanalow-muzycznych-i-polrocze-2017 ##

grafika

W grupie komercyjnej 16-49 w pierwszym półroczu br. pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale z udziałem na poziomie 1,64 proc., po spadku o 3,53 proc.

Druga lokata też należała do stacji Stopklatka TV (1,02 proc. udziału; wzrost o 2 proc.). Na podium znalazł się jeszcze Polsat Film (0,78 proc.; w dół o 2,50 proc.).

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 200 proc., też pochwalić się mogły Paramount Channel HD i AMC (do odpowiednio 0,18 proc. i 0,06 proc.). Z kolei najwięcej w tym ujęciu straciło Romance TV - było to 36 proc. do 0,16 proc. udziału.

grafika

W czerwcu 2017 roku liderem oglądalności wśród stacji filmowych w obu grupach wiekowych również był kanał TVP Seriale. W 4+ jego udział zwiększył się o 12,90 proc. do 1,75 proc., a w 16-49 - wzrósł o 29,59 proc. do 2,19 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero