SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ranking pism luksusowych w I półroczu 2013, „Twój Styl” liderem - coraz niższa sprzedaż „Harper’s Bazaar”

W I półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”.  Wzrost zanotował tylko „Shape”, a najwięcej stracił „Joy”. „Harper's Bazaar” był trzeci od końca.

Ranking pism luksusowych w I półroczu 2013, „Twój Styl” liderem - coraz niższa sprzedaż „Harper’s Bazaar”

Pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism luksusowych zajął „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem tego miesięcznika w I półroczu 2013 roku wyniosła 213 208 egz., po spadku względem I półrocza 2012 roku o 2,94 proc.

Drugą lokatę zajął shoppingowy magazyn „Avanti” (Agora) z wynikiem na poziomie 128 661 egz. Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym okresie zmalała o 22,49 proc.

Z czwartego na trzecie miejsce awansował miesięcznik „Glamour” (G+J Polska), którego średnia sprzedaż ogółem jednak zmniejszyła się o 12,66 proc. i wyniosła 91 440 egz.

Dopiero 11. miejsce zajął nowy magazyn o modzie „Harper's Bazaar” (Marquard Media Polska). Średni sprzedażowy wynik czterech pierwszych numerów tego pisma wyniósł 43 120 egz.

Jedynym wzrostem pochwalić się mógł magazyn „Shape” (Marquard Media Polska), który w zestawieniu znalazł się na ostatniej pozycji. Jego średnia sprzedaż ogółem w I półroczu br. zwiększyła się bowiem o 24,33 proc. i wyniosła 31 326 egz.
Z kolei najwięcej stracił „Joy” (również Marquard Media Polska), który spadł z miejsca trzeciego na szóste. Średni wynik tego miesięcznika wyniósł 116 664 egz., po spadku o 28,22 proc.

Wirtualnemedia.pl

I półrocze

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Twój Styl

213 208

219 667

Avanti

128 661

166 003

Glamour

91 440

104 691

Pani

84 931

95 950

Zwierciadło

84 044

89 148

Joy

83 744

116 664

Cosmopolitan

74 986

95 498

Hot Moda & Shopping

70 811

84 237

Elle

57 922

66 834

In Style - Edycja Polska

51 826

67 780

Harpers Bazaar

43 120

-

Uroda

34 504

45 173

Shape

31 326

25 195


W czerwcu 2013 roku liderem wśród pism luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do czerwca 2012 roku spadła o 17,77 proc. i wyniosła ona 178 571 egz. Drugie miejsce należało do „Avanti” (162 404 egz.; spadek o 7,95 proc.).

Natomiast z czwartego na trzecie miejsce awansował wydawany przez Wydawnictwo Bauer miesięcznik „Pani” (88 803 egz.; w dół o 17,74 proc.).

Największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 14,79 proc.) pochwalić się mógł „Shape”. Z kolei najwięcej straciła tutaj „Uroda” (Edipresse Polska) - było to 42,97 proc.

Wynik „Harper’s Bazaar” (Marquard Media Polska) w czerwcu br. to 32 738 egz. Czwarty numer tego pisma miał najniższą sprzedaż od debiutu tytułu na rynku. Pierwsze wydanie (marcowe) sprzedało się w liczbie 59 873 egz., sprzedaż ogółem drugiego wyniosła 42 891 egz., a trzeciego - 36 931 egz.

Wirtualnemedia.pl

czerwiec

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Twój Styl

178 571

217 148

Avanti

162 404

176 438

Pani

88 803

107 953

Zwierciadło

87 731

81 713

Joy

77 682

112 528

Glamour

72 988

83 865

Cosmopolitan

70 856

85 836

Hot Moda & Shopping

59 383

64 141

Elle

57 928

60 075

In Style - Edycja Polska

42 544

62 130

Uroda

33 404

58 570

Harpers Bazaar

32 783

-

Shape

22 820

19 879

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ranking pism luksusowych w I półroczu 2013, „Twój Styl” liderem - coraz niższa sprzedaż „Harper’s Bazaar”

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
s
W każdym co miesiąc sa dokładnie te same bzdury porady horoskopy i reklamy na okragło
odpowiedź
User
Ania
Miało być selektywnie - a reklamy śmiech. Musi być tanio skoro dziwne marki, których nie widać nigdzie indziej - jakieś dermatologiki , pasty do zębów ... HB po polsku
odpowiedź
User
fix-mix
Przyznam, iz jestem rozczarowana HB ... oczywiscie polska edycja ale to samo tychy sie i innych polskich wydan tytulow miedzynarodowych. Najwidoczniej mamy dziwna tendencje do niszczenia wszystkiego co dobre. Zachodnie wydania chocby Elle: zupelnie inny poziom, w Polsce magazyn chyba dla nastolatek, tematu durne, wiecej do ogladania niz czytania. Rzeczywiscie TS jeszcze trzyma poziom i oby udalo sie tez utrzymac Cest la Vie!!!! A ja tak dalej pojdzie to HB dzieki zdolnosci naszych pseudodziennikarzy albo zniknie z rynku jak Marie Clare, ktore dwukrotnie probowalo wejsc na nasz rynek i zrezygnowali lub stanie sie kolejnym nijakim miesiecznikiem podobnym jeden do drugiego typu "kosmopolitany, glamury, elle itp."
odpowiedź