SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Fakty”, „Milionerzy” i „Mam talent!” hitami TVN w 2018 roku (top 30)

Największą widownię w 2018 roku w TVN zgromadziły takie pozycje, jak: dziennik „Fakty”, teleturniej „Milionerzy” i talent-show „Mam talent!”. 30 topowych pozycji w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Screen ze spotu wizerunkowego TVN, fot. TVNScreen ze spotu wizerunkowego TVN, fot. TVN

Największą widownię w TVN w okresie od 1 stycznia do 19 grudnia 2018 roku zgromadził dziennik „Fakty” z 9 stycznia. W tej stacji obejrzało go 3,71 mln widzów, co przełożyło się na 25,47 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. Przynajmniej przez 1 minutę audycję tę widziało 5,36 mln osób.

Na drugim miejscu sklasyfikowany został specjalny odcinek teleturnieju „Milionerzy”, który 6 grudnia śledziło średnio 3,46 mln widzów TVN (5,39 mln przynajmniej przez 1 minutę), co przełożyło się na 21,99 proc. udziału.

Podium uzupełnia talent-show „Mam talent!”, który 1 grudnia obejrzało 3,20 mln widzów (RCH 1 min - 7,23 mln), co dało stacji 21,40 proc. udziału.

Oczko niżej znalazła się transmisja z tzw. światełka do nieba podczas 26. finału WOŚP. 14 stycznia na antenie tej stacji obejrzało ją 2,80 mln widzów (16,57 proc. udziału).

Czołową piątkę uzupełnia magazyn „Uwaga!” z 4 grudnia (2,79 mln widzów; 17,97 proc. udziału).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był dziennik „Fakty” (ale było to wydanie z 1 stycznia), który miał 1,52 mln osób (RCH - 2,17 mln), co dało TVN 22,48 proc. udziału.

Drugie miejsce zajęły już jednak „Kuchenne rewolucje” (1,49 mln widzów; 28,63 proc. udziału), a podium uzupełniają „Milionerzy” (1,47 mln widzów; 23,85 proc. udziału).

W ub.r. grupa kapitałowa TVN zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży o 7,3 proc. do 1,81 mld zł oraz 466,22 mln zł zysku netto (wobec 34,93 mln zł rok wcześniej). Procentowo przychody ze sponsoringu zwiększyły się dużo bardziej niż z reklam.

W ub.r. Discovery Polska, jeszcze przed fuzją z Grupą TVN, zanotowało spadek przychodów sprzedażowych o 7,1 proc. do 102,76 mln zł oraz 25,65 mln zł zysku netto (wobec 32,37 mln zł rok wcześniej). Spółka Green Content nadająca kanał Metro TV miała 11,58 mln zł straty netto.

Dołącz do dyskusji: „Fakty”, „Milionerzy” i „Mam talent!” hitami TVN w 2018 roku (top 30)

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Antek65g
Brawo TVN zawsze oglądam przynajmniej nudy nie ma do oglądania brawoo TVN i Na Wspólnej
odpowiedź
User
Ygy
Jaka publika takie hity. Dno
odpowiedź
User
???
A gdzie ranking TVP i Polsatu?
odpowiedź