Seriale i „Sylwester marzeń” hitami TVP2 w 2018 roku (top 30)

Największą widownię w 2018 roku w TVP2 zgromadziły takie pozycje, jak: „M jak miłość”, „Sylwester marzeń” i „Na dobre i na złe”. 30 topowych pozycji w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Największą widownię w TVP2 w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2018 roku zgromadził serial „M jak miłość” z 30 stycznia. Obejrzało go 6,43 mln widzów, co przełożyło się na 40,14 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. Przynajmniej przez 1 minutę audycję tę widziało 7,48 mln osób.

Na drugim miejscu sklasyfikowany został trwający ponad 5 godzin „Sylwester marzeń z Dwójką”, który 31 grudnia śledziło średnio 5,51 mln widzów TVP2 (aż 14,56 mln przynajmniej przez 1 minutę), co przełożyło się na 39,60 proc. udziału.

Podium uzupełnia medyczna produkcja „Na dobre i na złe”, którą 7 marca obejrzało 4,21 mln widzów (RCH 1 min - 5,40 mln), co dało stacji 25,76 proc. udziału.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ranking-programow-telewizyjnych-w-tvp1-w-2018-roku,7171178766603905a ##

Oczko niżej znalazły się kulisy „M jak miłość”. 5 marca na antenie tej stacji obejrzało je 4,17 mln widzów (27,80 proc. udziału).

Czołową piątkę uzupełnia kilkuminutowa zapowiedź serialu TVP1 „Pensjonat nad rozlewiskiem” z 27 lutego, którą w atrakcyjnym czasie antenowym pokazała siostrzana Dwójka (4,15 mln widzów; 25,38 proc. udziału).

Oczko niżej znalazł się codzienny serial „Barwy szczęścia”. Odcinek tej produkcji z 30 stycznia w Dwójce miał 3,97 mln oglądających (24,46 proc. udziału).

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość” (ale był to odcinek z 27 listopada), który miał 2,26 mln osób (RCH - 2,62 mln), co dało TVP2 37,11 proc. udziału.

Drugie miejsce też zajął „Sylwester marzeń z Dwójką” (2,11 mln widzów; 40,40 proc. udziału), ale podium uzupełniają już jednak kulisy „M jak miłość” (1,56 mln widzów; 26,14 proc. udziału).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style