SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ranking serwisów o motoryzacji: otoMoto liderem (TOP10)

Wśród serwisów o motoryzacji liderem jest niezmiennie otoMoto.pl wyprzedzających sekcję OLX.pl o motoryzacji. Procentowo największe wzrosty odwiedzalności zanotowały WRC.net.pl, Motofakty.pl i Moto.pl.

Article

W czerwcu br. otoMoto.pl (Grupa OLX) odwiedziło 6,8 mln użytkowników, czyli 25 proc. wszystkich internautów w Polsce. Wykonali w serwisie 345,43 mln odsłon, każdy przeciętnie 50,8 - pokazują wyniki badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl. Znacząco niższe statystyki zanotował dział motoryzacyjny OLX.pl: 5,03 mln użytkowników i 244,41 mln odsłon, średnio 48,6 na odwiedzającego.

Oba serwisy są zdecydowanie na czele kategorii motoryzacyjnej. Żadna z pozostałych witryn nie osiągnęła 20 mln odsłon, a jedynie Autocentrum.pl (w październiku ub.r. kupione od Grupy Oponeo przez Wirtualną Polskę) przekroczyło pułap 10 odsłon na odwiedzającego (1,59 mln internautów wygenerowało tam 16,72 mln odsłon, każdy średnio 10,5).

Auto-swiat.pl (Ringier Axel Springer Polska) miał 4,15 mln użytkowników i 15 mln odsłon, Autokult.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 3,78 mln odwiedzających i 13,52 mln odsłon, a Moto.pl (Agora) - 2,37 mln użytkowników i 5,77 mln odsłon.

W sekcji motoryzacyjnej Interii 2,33 mln internautów wykonało 10,23 mln odsłon, a na WRC.net.pl 1,84 mln użytkowników wygenerowało 8,29 mln odsłon.

Motofakty.pl (Polska Press Grupa) zanotowały 1,66 mln odwiedzających i 4,38 mln odsłon, a sekcja motoryzacyjna Sprzedajemy.pl - 1,09 mln użytkowników i 7,93 mln odsłon.

W porównaniu z czerwcem ub.r. otoMoto.pl zyskało 223,3 tys. użytkowników (3,4 proc.) i 46,86 mln odsłon (15,7 proc.). Natomiast dział motoryzacyjny OLX.pl przy wzroście liczby odwiedzających o 78,5 tys. (1,6 proc.) stracił 65,67 mln odsłon (21,2 proc.).

Procentowo wyższe wzrosty wyników niż otoMoto.pl osiągnęło kilka innych witryn. Auto-swiat.pl zyskał 706,5 tys. użytkowników (20,5 proc.) i 2,99 mln odsłon (24,9 proc.), Moto.pl - 757,1 tys. odwiedzających (47 proc.) i 1,68 mln odsłon (40,9 proc.), WRC.net.pl -  1,05 mln użytkowników (132,1 proc.) i 4,63 mln odsłon (126,8 proc.), a Motofakty.pl - 649 tys. użytkowników (64,3 proc.) i 986,3 tys. odsłon (29 proc.).

Autokult.pl zanotował wzrost liczby odwiedzających o 411,5 tys. (12,2 proc.) i stratę liczby odsłon o 206,9 tys. (1,5 proc.), Autocentrum.pl - wzrost liczby użytkowników o 88,4 tys. (5,9 proc.) i spadek liczby odsłon o 473,2 tys. (2,7 proc.), a dział motoryzacyjny Sprzedajemy.pl - wzrost liczby użytkowników o 87 tys. (8,6 proc.) i spadek liczby odsłon o 7,65 mln (49,1 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ranking serwisów o motoryzacji: otoMoto liderem (TOP10)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jurij
Myślicie, że jest miejsce na jakiś serwis niszowy dot. np. wybranego segmentu samochodowego?
odpowiedź
User
Tak
I to są serwisy zasięgowe, liczące się, a Wy cytujecie jakiegoś Petryna czy Bigo z niszowymi portalami
odpowiedź