RASP: sprzedaż „Newsweek Polska” nie zmalała w marcu, 75 tys. egz. numeru wielkanocnego

Według danych własnych Ringier Axel Springer Polska w marcu br. średnia sprzedaż wersji drukowanej i e-wydań „Newsweek Polska” wyniosła 67,3 tys., tyle samo co lutym. Natomiast numer w tygodniu wielkanocnym sprzedał się w ponad 75 tys. egz.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
RASP: sprzedaż „Newsweek Polska” nie zmalała w marcu, 75 tys. egz. numeru wielkanocnego

- Redakcja „Newsweeka” w niełatwym czasie, nie zwalnia tempa i wspiera czytelników w dostępie do aktualnych i ważnych informacji - ostatnie dni i tygodnie pokazują jak ważne jest dobre dziennikarstwo oraz wiarygodność prasy jako medium. Dzięki szybkiej reakcji, stałemu monitorowaniu i skierowaniu nakładu do dynamicznie zmieniającej się sieci sprzedaży, nasze tytuły są dostępne tam, gdzie pojawiają się ich czytelnicy - komentuje Marcin Biegluk, dyrektor generalny portfolio prasowego Ringier Axel Springer Polska.

Ringier Axel Springer Polska nie podał danych o sprzedaży innych swoich tytułów prasowych w marcu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprzedaz-prasy-i-ksiazek-spadla-w-marcu-o-21-proc-a-odziezy-o-50-proc-skokowy-wzrost-udzialu-e-commerce,7170715499632769a ##

W połowie marca wiele punktów sprzedaży pracy zostało zamkniętych wraz ze wstrzymaniem handlu stacjonarnego (z wyjątkiem sklepów spożywczych). Co prawda Izba Wydawców Prasy szybko uzyskała z kancelarii premiera potwierdzenie, że kioski i saloniki prasowe nadal mogą być otwarte, ale właściciele wielu takich punktów zdecydowali się je zamknąć z powodu dużo mniejszej liczby osób na ulicach i w centrach handlowych.

W środę Agora poinformowała, że po 9 marca średnia sprzedaż „Gazety Wyborczej” zmalała o niecałe 10 proc. w porównaniu z poprzedzającym okresem. Firma podkreśliła, że zwiększyła o prawie 2 tys. liczbę punktów sprzedaży, w których dostępny jest dziennik (są to m.in. sklepy spożywcze, stacje benzynowe i placówki Poczty Polskiej), oraz podniosła jego nakład.

Z kolei Ringier Axel Springer rozwijał w ostatnich tygodniach ofertę subskrypcyjną serwisów Newsweek.pl i Forbes.pl. Pod koniec marca wprowadzono promocję, w której przy zakupie otrzymuje się kody wybranych filmów VOD.pl, a w zeszłym tygodniu dodano opcję z dostępem do platformy streamingowej Tidal.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie