SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Raz-dwa i po bólu” w reklamie Neoxenu (wideo)

W telewizji i internecie zaczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek żelu przeciwzapalnego i przeciwbólowego Neoxen (produkowanego przez Valeant Polska). Akcję przygotowały firmy Heads Advertising i Film Delikatesy.

Spot żelu Neoxen pokazuje, że w codziennym życiu każda osoba wykonuje tysiące skłonów, przysiadów, wymachów i kroków.

Reklama podkreśla, że produkt skutecznie zwalcza mogące z tego wynikać bóle stawów i stany zapalne.

Kampania oprócz telewizji (kanały ogólnopolskie) obejmuje internet.

Kreacją reklam zajęła się agencja Heads Advertising, a spot telewizyjny wyprodukował dom produkcyjny Film Delikatesy.

Dołącz do dyskusji: „Raz-dwa i po bólu” w reklamie Neoxenu (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Obserwator ulic
Nie dajcie się zwieść idiotycznym reklamom. Ten cały Neoxen to NAPROXEN, który nikomu nigdy nie pomógł i nie pomoże ponieważ maścią można natrzeć sobie..............Maść nigdy nie wnika do wnętrza komórki więc jest nieskuteczna!!! Niech spadają!
odpowiedź
User
miko1aj
Co za interesująca, nowatorska, niespotykana, przełomowa, świeża, zapamiętywalna, oryginalna, nieszablonowa reklama. Klient zapewne odważny, wizjonerski i obdarzony wielką wyobraźnią oraz fantastyczną intuicją marketingową. Cudo!
odpowiedź