SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Reaguj” – rusza kampania Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami (wideo)

Pod hasłem „Reaguj” rozpoczyna się kampania Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce. Akcję wspólnie z organizacją przygotowały agencja reklamowa Grey i dom mediowy Mediacom.

Startująca właśnie kampania Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce ma na celu zwrócenie uwagi na problem agresji wobec zwierząt i skłonienie odbiorców do reagowania w takich przypadkach. Jednocześnie przekaz zachęca do przekazania jednego procentu swojego podatku na rzecz tej organizacji.




Akcja – zaplanowana do połowy kwietnia – obejmuje telewizję (m.in. TVP, Polsat i TVN), prasę, internet oraz ulotki.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Grey, a planowaniem i zakupem mediów we współpracy z Towarzystwem Opieki nad Zwierzętami zajął się dom mediowy Mediacom. Za produkcję i postprodukcję spotu telewizyjnego odpowiadają firmy Blastfactor i Chimney Pot, a za produkcję layoutu prasowego – firma Photoby.

Dołącz do dyskusji: „Reaguj” – rusza kampania Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
łachudra
Stary zgrany motyw.
odpowiedź