Rebel.tv miał w lipcu średnio 208 widzów, Viva liderem

Viva Polska była w lipcu zdecydowanym liderem wśród stacji muzycznych. Kanał jako jedyny zanotował wzrost udziału w rynku w grupie 13-29.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Viva Polska zdobyła także pierwszą pozycję w wśród ogółu widzów, ale w tej grupie, mimo wzrostu widzów, stacja nieznacznie zmniejszyła swój udział w rynku. Liderem spadku została 4funTV. Wciąż mniej niż śladową widownię notuje Rebel.tv – 0,003 proc. udziału co przekłada się na 208 widzów na minutę (przed rokiem kanał nie nadawał, ale miesiąc wcześniej miał średnio 496 widzów) – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Wśród widzów między 13 a 29 rokiem życia udział Viva Polska wyniósł 2,14 proc. (+13,2 proc.). Największą stratę zanotowała 4funTV( - 19,8 proc.). Eska TV miała w tej grupie 0,22 proc. udziału, zaś Rebel.TV – 0,009 proc. 

Młodzieżowy kanał MTV Polska wśród ogółu widzów zanotował 0,29 proc. udziału, zaś w grupie docelowej 1,06 proc. udziału. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska