Red Lips w nowej kampanii Playboy Fragrances

Coty Polska wspiera markę wód toaletowych Playboy Fragrances akcją pod hasłem „Playboy loves to play”. Uczestniczy w niej zespół Red Lips. Za kampanię odpowiada agencja John Pitcher.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Punktem kulminacyjnym kampanii jest cykl koncertów wykorzystujących technologię video 360 oraz wirtualnej rzeczywistości. To nagroda dla wszystkich uczestników akcji „Playboy loves to play”, którzy kupią produkt marki i spełnią odpowiednie warunki.

Do współpracy i produkcji materiału wykorzystującego technologię video 360 zaproszono zespół Red Lips. Na pierwszą część akcji składa się aktywacja na Facebooku marki, drugą część stanowi cykl 6 eventów „Red Lips VR Show” realizowanych w 6 popularnych klubach studenckich w Polsce. Pierwsze show odbędzie się 10 lutego w łódzkim klubie „Czekolada”. W ramach wydarzenia, uczestnicy którzy spełnią odpowiednie warunki, będą mogli zobaczyć pierwsze w Polsce wirtualne show w specjalnie przygotowanej strefie Playboy Fragrances.

Agencja John Pitcher odpowiada za strategię, kreację i realizację innowacyjnego projektu w technologii Virtual Reality.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych