SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Red8 Events dla Carlsberga na Euro 2012

Agencja Red8 Events wygrała zorganizowany przez Carlsberg Polska przetarg na obsługę działań sponsoringowych podczas Euro 2012.

Red8 Events dla Carlsberga na Euro 2012

Red8 Events, która w przetargu pokonała kilka innych europejskich agencji (w tym z wielkiej Brytanii, Danii i Ukrainy), zajmie się m.in. opracowaniem koncepcji dotyczących aktywności na terenie oficjalnych stref kibica Carlsberga (FanZone) w Poznaniu, Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu.

Agencja będzie odpowiadała za działania z zakresu CSR (Corporate Social Responsibility) oraz stworzy koncepcję flagowego baru Carlsberga, który stanie zarówno we wszystkich czterech strefach kibica w Polsce (tutaj Red8 Events zajmie się również ich produkcją), jak i w czterech FanZone’ach na Ukrainie.

>>> Carlsberg FanCamp - miasteczka kibiców na Euro 2012

Red8 Events jest też odpowiedzialna za wykonanie baru dla Carlsberga, który zostanie ustawiony w UEFA Club - strefie VIP obok Stadionu Narodowego w Warszawie.

>>> Red8 przejmuje Unlimited Events i zmienia na Red8 Events

Umowa Carlsberg Polska z Red8 Events obowiązuje do zakończenia Euro 2012.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Red8 Events dla Carlsberga na Euro 2012

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl