SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Redan może zmienić prognozy finansowe w związku z wprowadzeniem marki Drywash

Spółka odzieżowa Redan, która na początku tego roku przedstawiła prognozy finansowe na lata 2010-2012 może je zrewidować w połowie 2011 roku, w związku z planowanym na styczeń wprowadzeniem na rynek nowej marki odzieżowej – Drywash, poinformował prezes Piotr Kulawiński.

„W połowie 2011 roku będzie można ocenić na ile realizujemy nasza założenia i wówczas możemy wprowadzić zmiany do prognozy, którą ogłosiliśmy parę miesięcy temu. Uwzględniliśmy w niej bowiem tylko koszty przygotowania i wprowadzenia nowej marki, bez przychodów z tego tytułu” - powiedział Kulawiński dziennikarzom we wtorek.

Dodał, że w 2011 roku oprócz kosztów pojawią się także przychody ze sprzedaży pod marką Drywash, która będzie dostępna w sklepach od stycznia 2011 r.

We wtorek Redan przedstawił nową markę odzieży sportowej – Drywash, która  jest uzupełnieniem oferty produktowej marek modowych Top Secret i Troll.

„Rentowność tej marki na poziomie detalicznym musi być lepsza, co oznacza, że i marże muszą być wyższe. Od pierwszego sezonu ta marka musi zarabiać” - powiedział Kulawiński.

Zgodnie z prognozą Redan w 2010 r. ma osiągnąć zysk netto na poziomie 5,8 mln zł i przychody że sprzedaży w wysokości 333,7 mln zł. Spółka zakłada, że w 2011 r. będzie miała 19,6 mln zł zysku netto przy przychodach rzędy 469,4 mln zł, zaś w 2012 r. zysk netto ma wynieść 37,4 mln zł a przychody 641,7 mln zł.

Redan zamierza też zwiększyć w ciągu trzech lat liczbę sklepów o 70% do 614 lokalizacji.

W I kw. strata netto grupy wyniosła 1,6 mln zł wobec 14,5 mln zł straty rok wcześniej. Przychody ze sprzedaży wzrosły o 8,6% w skali roku do 67,4 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Redan może zmienić prognozy finansowe w związku z wprowadzeniem marki Drywash

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl