SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reebok w kampanii "Proud Notes" wspiera społeczność LGBT+

Reebok rozpoczął kampanię reklamową "Proud Notes”, do której zaprosiła aktywistów i członków społeczności LGBT+. W ramach tej akcji marka zaprezentowała kolekcję "All types of love".

Kampania "Proud Notes” podkreśla różne sposoby wyrażania miłości, akceptacji i uznania. W przygotowanym na potrzeby kampanii wideo przedstawiono historie pięciu osób, którzy dzielą się intymnymi listami, które dostali od swoich bliskich.

Reebok z kolekcją "All types of love"

Kolekcja Reeboka jest częścią kampanii, w którą marka zaangażowała aktywistów i członków społeczności LGBT+. Zachęca ona do wyrażania siebie poprzez szeroką gamę obuwia, odzieży i akcesoriów.

"All types of love" składa się z najbardziej rozpoznawalnych modeli marki, m.in. Classic Leather, Club C 85, Zig Kinetica, Nano X, Forever Floatride Energy i Instapump Fury, które tym razem możemy dostać w kolorach tęczowej flagi. Barwy naniesiono tak, że wyglądają jak pomalowane akwarelami lub metodą tie dye.

Niektóre zostały pokryte kolorami w całości, inne zyskały wyłącznie tęczowe elementy: wkładki, sznurówki czy zapiętki. W kolekcji znajdziemy również koszulki, szorty, spodnie oraz akcesoria z logo marki przyozdobionym tęczową flagą.

Kampanię przygotowała nowojorska agencja Deutsch.

Dołącz do dyskusji: Reebok w kampanii "Proud Notes" wspiera społeczność LGBT+

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pankracy
Rzygać się chce.
Oczywiście na tęczowo.
odpowiedź
User
.
Brawo Reebok! Oby więcej takich firm, które wspierają równość i tolerancję.
odpowiedź
User
JA CIE NIE MOGE
To przynajmniej pomaga w rozwiązywaniu dylematów. Kto chciałby chodzić w cwelkowych butach? Kto będize chciał to będzie mógł, a ja wiem, że ta marka jest dla dziewcząt fizycznych i mentalnych. SUPER WIADOMOŚĆ! - zgodna z trendami biznesowymi - SPECJALIZACJA!!!
Mam nadzieje, że PUMA nie wejdzie w sektor TRANS, bo maja wygodne buty, ale kto bogatemu zabroni obsługiwać zoofilii, albo innych segmentów rynku?
odpowiedź