SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklama Braveranu na erekcję nie przy „Ziarnie”, tylko po 21 (wideo)

Komisja Etyki Reklamy orzekła, że spot preparatu na erekcję Braveran (Aflofarm) może być emitowany w telewizji dopiero po godzinie 21. Zalecenie to dotyczy wszystkich kanałów, w tym tematycznych.

Reklama Braveranu na erekcję nie przy „Ziarnie”, tylko po 21 (wideo)

Komisja Etyki Reklamy otrzymała kilka skarg dotyczących spotu Braveranu, w których zwracano uwagę, że nie powinien on być emitowany w ciągu dnia, ponieważ wtedy telewizję oglądają również dzieci. „W reklamie widoczna jest imitacja penisa i pokazane jest, jak to on reaguje na tę tabletkę. Jest to oburzające, że do tej pory nikt na to nie zareagował. Reklama moim zdaniem przekroczyła wszelkie granice dobrego smaku” - oceniła autorka jednego z protestów. Inna podkreśliła, że widziała ten spot po programie „Ziarno” w TVP 1. „Czyżby ktoś zauważył już potrzebę kształcenia w tym zagadnieniu przedszkolaków i dzieci wczesnoszkolne???” - pytała, dodając: „Po takich incydentach coraz bardziej nie widzimy sensu płacenia abonamentu telewizyjnego, a nawet posiadania odbiornika telewizyjnego w domu”. Kolejny widz poinformował, że reklama została wyemitowana w przerwie meczu piłkarskiego Polska - Portugalia (rozegranego 29 lutego, a obejrzanego w TVP 1 przez prawie 9 mln osób), mając nadzieję, że nie będzie nadawana przy transmisjach z Euro 2012.

Przypomnijmy, że cała kampania Braveranu rozpoczęła się w połowie lutego, a oprócz telewizji objęła radio i prasę. Produkujący preparat Aflofarm przygotował akcję wspólnie z domem mediowym Mindshare (przeczytaj szczegóły).

Komisja Etyki Reklamy przychyliła się do skarg, orzekając, że spot Braveranu powinien być emitowany - zarówno w kanałach ogólnych, jak i tematycznych - wyłącznie po godzinie 21. Komisja uzasadniła to troską o małoletnich widzów. Aflofarm nie odniósł się do skarg wobec tej reklamy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Reklama Braveranu na erekcję nie przy „Ziarnie”, tylko po 21 (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
no ja bym o smaku nie mowil przy okazji penisa :))
reklama moze byc,moze tylko bez rysunku penisa
a coz dziwnego jest we wzwodach,one sa tez automatyczne
z rana na przyklad, taka fizjologia,bez zadnego obiektu erotycznego
w postaci kobiety z biustem :))
odpowiedź
User
aga
no kurde no tak. IMITACJA- nie rozumiecie tego słowa? widziałam te reklame i nie widze nic zdrożnego. bardziej wkurzająca jest reklama Vitasteronu z nietoperzami (wszystko w pionie po Vitasteronie) jakąś tam purytanką to ja nie jestem, ale ludzie, bez przesady!
odpowiedź
User
karciak
Jedyny środek, jaki faktycznie mi pomógł, nazywa się iqman i tutaj faktycznie było widać systematyczną poprawę. Z czasem sytuacja wyglądała bez porównania lepiej, można powiedzieć, że idealnie, bo to częściej moja kobieta nie daje rady, niż ja. W końcu!
odpowiedź