Prawie 63 tys. zł za reklamę przy "Faktach" w TVN

Biuro reklamy TVN Media rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na luty br. Najwięcej, bo blisko 63 tys. zł trzeba zapłacić za spot przy serwisie informacyjnym “Fakty”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

30-sek. spot przy “Faktach” w TVN w dni powszednie wyceniono na 62,8 tys. zł (cena netto, bez rabatów). Przy emisji w niedzielny wieczór stawka jest niższa o 500 zł (62,3 tys. zł).

Reklama przy serwisie sportowym kosztuje 47 tys. zł w dni robocze i 46 tys. zł w niedziele, zaś przy prognozie pogody odpowiednio: 37,8 tys. zł i 35,6 tys. zł. 

Spot przy serialu “Na Wspólnej” to wydatek rzędu 27,1 tys. zł, przy “Milionerach” - 29 tys. zł, a przy “Kuchennych rewolucjach” (powtórki, emisja w czwartki wieczorem) - 31,6 tys. zł.

Pod koniec lutego na antenie TVN rusza wiosenna ramówka, a w niej kilka premierowych pozycji. Spot przy serialu “Lipowo. Zmowa milczenia” (emisja w poniedziałki wieczorem) kosztuje 21 tys. zł, przy “Bitwie o gości” (wtorek wieczór) - 21,9 tys. zł, przy programie “Razem od nowa” (środa wieczór) - 22,2 tys. zł, przy programie “Autentyczni" (niedziela wieczór) - 33,3 tys. zł. 

TVN w lutowe weekendy będzie relacjonować zawody w skokach narciarskich. Bloki reklamowe przy transmisjach podlegają indywidualnej wycenie.13 lutego br. z kolei stacja pokaże “Galę Bestsellery Empiku 2023” - reklama przy tej pozycji kosztuje 27,3 tys. zł.

TVN Media jako drugie - po Biurze Reklamy Telewizji Polskiej - podało ceny reklam  na luty br.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"