SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Prawie 63 tys. zł za reklamę przy "Faktach" w TVN

Biuro reklamy TVN Media rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na luty br. Najwięcej, bo blisko 63 tys. zł trzeba zapłacić za spot przy serwisie informacyjnym “Fakty”. 

30-sek. spot przy “Faktach” w TVN w dni powszednie wyceniono na 62,8 tys. zł (cena netto, bez rabatów). Przy emisji w niedzielny wieczór stawka jest niższa o 500 zł (62,3 tys. zł).

Reklama przy serwisie sportowym kosztuje 47 tys. zł w dni robocze i 46 tys. zł w niedziele, zaś przy prognozie pogody odpowiednio: 37,8 tys. zł i 35,6 tys. zł. 

Spot przy serialu “Na Wspólnej” to wydatek rzędu 27,1 tys. zł, przy “Milionerach” - 29 tys. zł, a przy “Kuchennych rewolucjach” (powtórki, emisja w czwartki wieczorem) - 31,6 tys. zł.

Pod koniec lutego na antenie TVN rusza wiosenna ramówka, a w niej kilka premierowych pozycji. Spot przy serialu “Lipowo. Zmowa milczenia” (emisja w poniedziałki wieczorem) kosztuje 21 tys. zł, przy “Bitwie o gości” (wtorek wieczór) - 21,9 tys. zł, przy programie “Razem od nowa” (środa wieczór) - 22,2 tys. zł, przy programie “Autentyczni" (niedziela wieczór) - 33,3 tys. zł. 

TVN w lutowe weekendy będzie relacjonować zawody w skokach narciarskich. Bloki reklamowe przy transmisjach podlegają indywidualnej wycenie.

13 lutego br. z kolei stacja pokaże “Galę Bestsellery Empiku 2023” - reklama przy tej pozycji kosztuje 27,3 tys. zł.

TVN Media jako drugie - po Biurze Reklamy Telewizji Polskiej - podało ceny reklam  na luty br. 
 

Dołącz do dyskusji: Prawie 63 tys. zł za reklamę przy "Faktach" w TVN

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ip
TVN jest za liderem wyłącznie wśród wiernej widowni zacietrzewionych lemingów, która jest skupiona w swojej kruchej i odrealnionej bańce. To medium nie widzi nic złego w promowaniu skompromitowanych osobników pokroju Piotrusia Kraśki, który miał czelność prawic morały, podczas gdy sam robił machloje skarbowe i jeździł bez prawka. Ludzie na Wiertniczej są wściekli, bo Kraśko wrócił do prowadzenie Faktów wyłącznie dzięki wstawiennictwu swojej koleżanki Kasi Kieli, która jest prezeską Discovery Polska i CEO TVN. Wypłynięcie na światło dzienne faktu, że były prezes Fundacji TVN brał udział w procederze prania forsy tylko jeszcze bardziej pogrąża TVN w oczach opinii publicznej. Jaka stacja takie standardy.
7 2
odpowiedź
User
twist
Tak pogrąża że Fakty są liderem na rynku. Ochłoń bo zawału dostaniesz. Całe szczęście że w mediach panuje pluralizm, są mocne kanały informacyjne po prawej stronie- Republika, WPolsce, jest TV Trwam, pełne spektrum poglądów. No, tylko lewica nie ma swojego medium

TVN jest za liderem wyłącznie wśród wiernej widowni zacietrzewionych lemingów, która jest skupiona w swojej kruchej i odrealnionej bańce. To medium nie widzi nic złego w promowaniu skompromitowanych osobników pokroju Piotrusia Kraśki, który miał czelność prawic morały, podczas gdy sam robił machloje skarbowe i jeździł bez prawka. Ludzie na Wiertniczej są wściekli, bo Kraśko wrócił do prowadzenie Faktów wyłącznie dzięki wstawiennictwu swojej koleżanki Kasi Kieli, która jest prezeską Discovery Polska i CEO TVN. Wypłynięcie na światło dzienne faktu, że były prezes Fundacji TVN brał udział w procederze prania forsy tylko jeszcze bardziej pogrąża TVN w oczach opinii publicznej. Jaka stacja takie standardy.
4 3
odpowiedź
User
Tom
Piotruś Sraczksio, łobuz i recydywista. Zawsze na 5 minut przed wejściem na wizje leci do sracza i do ostatniej chwili są nerwy czy zdąży wrócić na czas.
4 1
odpowiedź