SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Reklama Dzieciom” TVP w nowej formie i nie w Wigilię

Telewizja Polska po raz 21. organizuję charytatywną akcję “Reklama Dzieciom”. W tym roku po raz pierwszy w inny sposób wyceniane będą spoty nadawane w bloku, a reklamy obejrzeć będzie można nie w Wigilię, ale w Boże Narodzenie.

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Dotąd spoty w bloku “Reklama Dzieciom” sprzedawane były z cennika (w dwóch ostatnich latach cena wynosiła 125 tys. zł). W tym roku po raz pierwszy o tym, jak duża kwota od reklamodawców trafi do dzieci, zdecydują widzowie. Im będzie ich więcej przed telewizorami w czasie trwania charytatywnego bloku, tym więcej zapłacą firmy za emisję swoich reklam (cena 1 GRP wynosi 10 tys. zł). To taki sam model. jaki stosuje Polsat przy Mikołajkowym Bloku Reklamowym, który pokazany zostanie już w piątek 6 grudnia br. (więcej na ten temat). Oglądalność obu bloków zostanie obliczona na podstawie danych telemetrycznych Nielsen Audience Measurement.

Charytatywny blok zobaczyć będzie można nie - jak w poprzednich latach - w Wigilię przed „Wiadomościami”, ale 25 grudnia tuż po głównym wydaniu tego dziennika. W przeszłości “Reklama Dzieciom” była jedynym blokiem reklamowym nadawanym w Telewizji Polskiej 24 grudnia. Jednak ze względu na trudną sytuację finansową, TVP w tym roku będzie w Wigilię emitować reklamy tak jak w normalny dzień.

Tegoroczny dochód z „Reklamy Dzieciom” podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które złożą prawidłowo wypełniony wniosek w biurze zarządu i spraw korporacyjnych TVP do 31 grudnia br. i które do akcji zakwalifikuje komisja ds. darowizn TVP.

Od 1993 roku Telewizja Polska w ramach akcji „Reklama Dzieciom” dzięki hojności reklamodawców zebrała ponad 20 mln złotych. Pomoc trafiła do ponad tysiąca placówek, wspierających potrzebujące dzieci.

 

Dołącz do dyskusji: “Reklama Dzieciom” TVP w nowej formie i nie w Wigilię

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krakus
Pazerność TVP nie zna granic!
odpowiedź
User
korupcja pod choinkę?
Truchło partyjnej agitacyjnej wazelinującej niedorajdów władzuchny TVP się rozpada. Rzutem na taśmę, w ŚWIĘTA podreperuje finanse rozrzucone na kumpli z zewnętrznych spółek.
odpowiedź
User
marrrr
Reklamy TVP w wigilię? Skandal.
odpowiedź