Reklama iPhone'a 3G wprowadza w błąd

Telewizyjna reklama nowej wersji iPhone'a 3G firmy Applewprowadzała w błąd konsumentów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tak uznała brytyjska organizacja Advertising Standards Authority(ASA), która zakazała dalszej emisji reklamy na Wyspach - informujeserwis Brand Republic.

Zakaz został wprowadzony po tym jak ASA otrzymała skargi napadające w spocie twierdzenie, że "wszystkie części internetu są wiPhonie". Jednak z uwagi na to, że smartfon nie wspiera technologiiFlash ani Java, stanowiących części wielu internetowych stron,regulator uznał wspomniane twierdzenie za wprowadzające w błąd.

Apple odparło te zarzuty twierdząc, że zdanie odnosi się dodostępności witryn, a nie ich określonego wyglądu.

"Ponieważ iPhone nie wspiera Flasha ani Javy, nie można na nim wpełni przeglądać internetu. Apple umieściło w reklamie generalnetwierdzenie, że można za pomocą urządzenia w całości przeglądaćinternet, co w rzeczywistości nie jest prawdą. Dlatego utrzymaliśmyorzeczenie w mocy" - odpowiedziała Olivia Campbell, rzeczniczkaASA.

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?