“Podaruj na każdą okazję” w kampanii Ptasiego Mleczka

W marcu wystartowała kampania marki Ptasie Mleczko “Podaruj na każdą okazję” (Wedel). Agencja Feeders przygotowała dla niej kontekstowe kreacje OOH oraz specjalny mural. Kampania ma zachęcać do spotkań i do celebrowania chwil z bliskimi.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
“Podaruj na każdą okazję” w kampanii Ptasiego Mleczka

Celem kampanii “Podaruj na każdą okazję” jest wzmocnienie postrzegania Ptasiego Mleczka jako idealnego produktu do obdarowywania na każdą okazję. Agencja Feeders, zaproszona po raz kolejny do obsługi kampanii marki E.Wedel, przygotowała kontekstowe kreacje OOH i DOOH, które eksponowane są w całej Polsce od marca do połowy kwietnia. 23 marca wystartuje z kolei wyjątkowy mural.

W ramach kampanii OOH powstała seria nieoczywistych, kontekstowych okazji do podarowania pianek Ptasie Mleczko. Nieoczywistych, bo wydobywających z życia to, co pozornie nieistotne. Kontekstowych, bo naturalnie dopasowanych do miejsca, czasu i produktu. Powody do obdarowania częściowo przełożone są na tło stworzone z kostek Ptasiego Mleczka – tam, gdzie ich brakuje, powstają elementy haseł. Dzięki temu podkreślona zostaje sprawczość produktu.

- Kampania “Podaruj na każdą okazję” ma zachęcać do jakościowych spotkań i do celebrowania chwil z bliskimi. Bo z piankami Ptasie Mleczko® każda okazja jest doskonałą okazją, by wzmacniać relacje z innymi ludźmi. - powiedziała kierownik marki Ptasie Mleczko, Aleksandra Pańka.

Za koncepcję kreatywną i zaprojektowanie assetów OOH, DOOH oraz muralu odpowiada Feeders Agency. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych