SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklama kluczowa dla rozwoju gospodarki

70 procent konsumentów z całego świata zgadza się ze stwierdzeniem, że reklama jest jednym z głównych czynników przyczyniających się do rozwoju gospodarki.

Z badania przeprowadzonego w marcu i kwietniu bieżącego roku przez firmę Nielsen, w którym udział wzięło 25.420 osób z 50 krajów, wynika że aż 80 procent z nich uważa, iż reklama pomaga w tworzeniu nowych miejsc pracy.

68 procent respondentów zgadza się także, że jako ważny czynnik napędzający konkurencję między firmami, skutkuje ona lepszej jakości produktami na rynku i ich niższymi cenami.

Z kolei 81 procent badanych wyraża zrozumienie dla znaczenia jakie reklama i sponsoring ma w finansowaniu różnego rodzaju wydarzeń sportowych i kulturalnych.

Na pytanie czy reklama jest rozrywkowa, twierdząco odpowiedziało 79 procent badanych z Ameryki Łacińskiej, 76 procent z regionu Azji i Pacyfiku oraz 59 procent z Ameryki Północnej. Przeciwnego zdania była tymczasem połowa respondentów z Europy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Reklama kluczowa dla rozwoju gospodarki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl