Reklama przy "M jak miłość" za prawie 100 tys. zł. TVP podała ceny

Biuro reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na kwiecień. Najdroższa reklama emitowana jest przy serialu “M jak miłość” w TVP2 i kosztuje 94,1 tys. zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Reklama przy "M jak miłość" za prawie 100 tys. zł. TVP podała ceny
„Matylda”, TVP1

94,1 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.) trzeba zapłacić za spot przy serialu “M jak miłość” w TVP2.

Pozostałe seriale na antenie Dwójki mają niższe stawki za spoty. Reklama przy “Barwach szczęścia” kosztuje 50,6 tys. zł, przy “Na sygnale” - 62,1 tys. zł, przy “Na dobre i na złe” - 70,2 tys. zł.

Na 66,9 tys. zł z kolei wyceniono spoty przy “The Voice Kids”.

W TVP1 najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy serialu “Matylda” (emisja w niedzielne wieczory" - 52,9 tys. zł. Nieznacznie mniej kosztuje spot przy emitowanym zaraz po nim programie “Sanatorium miłości” - 48,8 tys. zł. 

Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku przy “Ojcu Mateuszu” zapłacą 27,8 tys. zł, przy serialu “Będziemy mieszkać razem” - 18,1 tys. zł, a przy “Komisarzu Alexie” - 20,5 tys. zł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wyniki-ogladalnosci-4-10-marzec-tvn-hity-m-jak-milosc-fakty,7169424559573121a ##

Cena spotu przy programie informacyjnym “19.30” wynosi 43,6 tys. zł dla emisji w niedziele i 34,4 tys. zł w dni powszednie. Stawka dla reklam przy prognozie pogody wynoszą: 46,1 tys. zł w niedzielne wieczory i 43,1 tys. zł w dni robocze. Z kolei przy serwisie sportowym wynoszą odpowiednio: 46,1 tys. zł i 38,5 tys. zł.

BR TVP jako pierwsze ogłosiło ceny reklam na kwiecień. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]