Reklama online w Nowej Zelandii

W ubiegłym roku wydatki na internetową reklamę w Nowej Zelandiiwyniosły 135 milionów dolarów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Reklama online stanowiła w 2007 roku 5,8 procenta całego rynkureklamy w Nowej Zelandii - informuje na swojej stronie internetowejeMarketer, powołując się na dane organizacji InteractiveAdvertising Bureau (IAB) of New Zealand.

To co prawda niewielki odsetek, ale jednocześnie pokazuje on, żeistnieje duże pole do wzrostu w tym sektorze. Przedstawiciele IABof New Zealand prognozują, że reklamodawcy będą przez kilkakolejnych lat znacząco zwiększać swoje wydatki na internet.

44 procent ze wspomnianych 135 milionów dolarów zostało wubiegłym roku przeznaczonych w Nowej Zelandii na reklamęogłoszeniową. 33 procent rynku należało do reklamy graficznej, apozostałe 24 procent do reklamy w internetowych wyszukiwarkach.

źródło: eMarketer

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]