Reklama Speak Up w komunikacji miejskiej

Szkoły językowe Speak Up promują się kampanią w przestrzeni miejskiej na nośnikach reklamowych typu transit. Realizuje ją firma Synergic.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Reklama Speak Up w komunikacji miejskiej

Kampania realizowana jest w Warszawie z wykorzystaniem prawie 80 nośników. Są wśród nich reklamy typu full back na autobusach, ramki plakatowe wewnątrz pojazdów oraz wiaty przystankowe w okolicach szkół językowych.

Speak Up promuje równolegle dwie kampanie. Pierwsza  zachęca do wzięcia udziału w kursach organizowanych przez szkołę, druga natomiast reklamuje wakacyjne kursy językowe dla dzieci i młodzieży w wieku od 7 do 18 lat.

Nośniki dobierano selektywnie w kontekście wykorzystywania przestrzeni miejskiej jako efektywnego miejsca dla realizacji kampanii OOH, a sama kampania potrwa do końca marca 2018.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych