SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklamy Carrefoura z Napoleonem promują wysoką jakość w niskich cenach (wideo)

Zaczęła się właściwa odsłona kampanii reklamowej supermarketów Carrefour, której głównym bohaterem jest Napoleon. Akcję, pod hasłem „To wszystko dla Ciebie”, przygotowały firmy Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions, Dobro, Platige Image, K2 Media i Arena Media.

Jacek Braciak jako Napoleon w reklamie Carrefoura Article

Kampania zaczęła się ponad dwa tygodnie temu odsłoną teaserową pod hasłem „Co zamierza Napoleon?” pokazującą, jak francuski wódz szykuje się do przeprowadzki do Polski.

Od wtorku trwa właściwy etap akcji. W dwóch spotach wizerunkowych Napoleon - odgrywany przez Jacka Braciaka - ogłasza, że w sklepach Carrefour wprowadza najwyższą jakość i niskie ceny produktów. Reklamy produktowe informują o promocjach cenowych dotyczących różnych artykułów: żywności, innych dóbr szybkozbywalnych, urządzeń AGD i RTV.

W kampanii prezentowane jest nowe hasło główne Carrefoura: „To wszystko dla Ciebie”, które zastąpiło poprzedni slogan „Pozytywnie każdego dnia”. Celem akcji jest też podkreślenie zmian wprowadzonych w ub.r. w sklepach Carrefour: zmodernizowano 15 hipermarketów, 50 supermarketów, 9 centrów handlowych oraz unowocześniono trzy koncepty sklepów franczyzowych, natomiast w ofercie pojawiło się 2 tys. nowych produktów.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

- Napoleon to postać silnie zakorzeniona w świadomości Polaków. Cesarz, jako jedyny obcokrajowiec, ma nawet swoje własne miejsce w hymnie narodowym. Skojarzenia z tą postacią są pozytywne, a jego związek z Francją czyni go naturalnym bohaterem dla kampanii Carrefour. Dzięki udziałowi niezrównanego Jacka Braciaka udało nam się dopasować postać cesarza do wymagań współczesnego konsumenta - komentuje Marcin Olech, dyrektor marketingu w Carrefour Polska.

Poprzednio Carrefour od października ub.r. prowadził promocję „Szalona 5 z plusem”. Od stycznia do listopada ub.r. cennikowe wydatki reklamowej tej sieci supermarketów w mediach pozainternetowych wyniosły 119,8 mln zł, trzy razy więcej niż rok wcześniej.

Jacek Braciak wcześniej przez kilka lat reklamował ING Bank Śląski, po raz ostatni w jego kampanii wystąpił wiosną 2014 roku. Wziął też udział w kilku akcjach społecznych, m.in. „EkoSzyk”.

Obecna akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji (kanały z oferty Polsatu, TVP i TVN, wybrane stacje tematyczne), radiu (25 rozgłośni ogólnopolskich i lokalnych), internecie, na outdoorze (nośniki w największych miastach) oraz w samych supermarketach Carrefour.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions, natomiast spoty (wyreżyserowane przez Sebastiana Pańczyka) wyprodukował dom produkcyjny Dobro, a postprodukcją zajął się Platige Image. Za działania w internecie odpowiada agencja K2, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Arena Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Reklamy Carrefoura z Napoleonem promują wysoką jakość w niskich cenach (wideo)

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Stefan Ławski
Niezła jest ta akcja promocyjna, a teaser był intrygujący ... wybór aktora odtwarzającego role Cesarza Francuzów tez jest trafiony. Może ta akcja spotowa nauczy Polaków jak właściwie należy wymawiać nazwę tego supermarketu, bo po francusku carrefour to po prostu skrzyżowanie, a Polacy jak wszystko zanglizycowali tę nazwę, na bardzo smieszny kerfur. Nie ma tego złego...
27 15
odpowiedź
User
asdasdad
bardzo słabe a karfur to syf i drożyzna
16 21
odpowiedź
User
_dan
Kampania lepsza niż produkt niestety.
31 12
odpowiedź
User
saturn
trochę suchar z tą kampanią ; myślałem, ze rzeczywiście coś nowego, a okazuje się, że to tylko niższe ceny w carrefourze? coś takiego to każdy market mówi. zapowiadało się na coś ciekawego, jak modlin, czy nawet wejścei amazona do Polski, a tymczasem... Napoleon czuwający nad cenami i jakością? przerost formy nad treścią jak dla mnie
29 11
odpowiedź
User
bleble
Bardzo irytujaca reklama.
16 12
odpowiedź