SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Przegląd polskich reklam mundialowych

Mundial to nie tylko wielkie święto piłki nożnej. To również czas prawdziwych żniw dla marketerów, którzy będą walczyć o uwagę (i portfele) kibiców, masowo śledzących zmagania piłkarzy przed ekranami telewizorów i urządzeń mobilnych. Oto przegląd polskich kampanii reklamowych, przygotowanych na piłkarskie mistrzostwa świata w Rosji.

Article

Startujące 14 czerwca piłkarskie mistrzostwa świata Rosja 2018  to jedna z największych imprez sportowych na świecie. Dla reklamodawców to najgorętszy okres w tym roku - przed ekranami telewizorów, telebinów i na stadionach zgromadzą się miliony kibiców, dopingujących swoje reprezentacje narodowe. Polacy swoje zmagania na mundialu zaczynają meczem z Senegalem, we wtorek 19 czerwca. Grupowymi rywalami Polaków będą też Kolumbijczycy i Japończycy.

Wszystkie mecze mistrzostw transmitować będzie Telewizja Polska. Mecze zobaczymy w TVP1, TVP2 oraz na TVP Sport (na czas mistrzostw ten kanał będzie poświęcony tylko temu wydarzeniu). Rywalizację będzie można także śledzić na stronie sport.tvp.pl oraz w aplikacji mobilnej TVP Sport. Spotkania widzowie będą mogli także oglądać w jakości 4K - na nowym kanale TVP 4K (w ofercie nc+ i Orange TV), wybrane mecze pokaże Canal+ 4K Ultra HD (dla abonentów nc+).

TVP pokaże również zmagania Polaków w towarzyskim spotkaniu tuż przed mundialem - 12 czerwca zagramy z Litwinami. Finał mundialu 15 lipca, transmisja w TVP1.

Reklamodawcy od kilku miesięcy prowadzą intensywną komunikację związaną z mundialem. Wiele marek na swoich ambasadorów powołało naszych piłkarzy, trenera Adama Nawałkę bądź postacie kojarzone z piłką nożną (komentatorzy, działacze). W naszym zestawieniu prezentujemy telewizyjne kampanie reklamowe tematycznie poświęcone mundialowi. Nie ujmujemy zaś spotów, w których grają nasi piłkarze czy selekcjoner, ale  motyw kampanii jest bez związku z mundialem.


Biedronka - Tomasz Zimoch i kibice

Orange TV - mecze w jakości 4K

STS-  "Polacy jesteśmy z wami!"

LG OLED ThinQ AI z Jackiem Gmochem 

 

PKN Orlen - "Kierunek Orlen" - mundialowa promocja

Neonet - „Oddajemy kasę za telewizory!”

Nc+ - oligarcha Iwan promuje mundial w 4K

Grupa Lotos - „Naj nie bierze się znikąd”

"Planeta Warka" i trener Adam Nawałka


LV BET - „Mundial sam się nie wygra” ze Zdzisławem Kręciną

Tyskie - „Trzymamy Tyskie za zwycięstwo”

Harnaś - "Orły Harnasia"

Coca-Cola - "Gotowi na emocje" 

 

Vision Express -  "Mistrzowska Promocja"

Lotos - kampania z Kubą Błaszczykowskim

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Przegląd polskich reklam mundialowych

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zdzisław Kręcina
11 9
odpowiedź
User
Ruda
Brakuje tu jeszcze Żabki i Manty z Grosickim
10 8
odpowiedź
User
piotr hilar
Nawałka i jego nażelowana kadra skończyli się w reklamie parówek i blachodachówek tak samo jak ekipa Engela skończyła się w reklamie chińskich zupek w 2002 r. Równi siebie w kompromitacji.
8 8
odpowiedź
User
alan hiler
Dla mnie Nawałka się skończył kiedy zobaczyłem go w reklamie parówek. Dziękuję.
8 8
odpowiedź
User
marketer
Mówię stanowcze NIE! dla produktów reklamowanych przez piłkarzy.
8 8
odpowiedź