SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklamy tygodnia: Asus, Axe i PGE (wideo)

Tym razem wśród najlepszych naszym zdaniem reklam minionego tygodnia znalazły się dwie reklamy polskie i jedna zagraniczna. Są to lokalne spoty promujące kosmetyki Axe produkowane przez Unilever Polska, nową ofertę Polskiej Grupy Energetycznej i międzynarodowa kampania marki Asus.

Article

Asus
Agencja: Super Heroes

Fantastyczny pomysł na promocję marki. Reklama wciąga, może właśnie dlatego, że powstawała ad hoc.

Agencja SuperHeroes znalazła ciekawy sposób na wypromowanie smartfona Asus ZenFone 3. Przypadkowi użytkownicy posługując się tym telefonem tworzą wspólną wizję reklamy Asusa.

W reklamowym spocie trwającym 2,5 minuty osoby spotkane na ulicy są proszone o to, by zaproponowały własną koncepcję reklamy smartfona ZenFone 3 oferowanego przez koncern Asus.

Pomysłów jest tyle, ilu napotkanych rozmówców. Pojawia się koncepcja bezludnej wyspy z telefonem spadającym z drzewa obok wizji osadzonej w tkance nowoczesnego miasta i tętniącej w rytm tego co oferuje reklamowany smartfon.

- Żadna ze scen przedstawionych w tej reklamie nie została wcześniej napisana ani ustawiona - podkreśla w rozmowie z serwisem Rogier Vijverberg, executive creative director w SuperHeroes, agencji odpowiedzialnej za kampanię ZenFone 3 Asusa. - Wszystko puściliśmy na żywioł, a efekt przerósł nasze oczekiwania, choć potwierdził przywiązanie do pewnego schematu - 7 na 10 propozycji scenariuszowych ad hoc zaczynało się na tropikalnej plaży.


PGE Polska Grupa Energetyczna
Agencje: Scholz&Friends i Zenith

Ciekawa jak na branżę energetyczną koncepcja kreatywna, ale nie tylko. PGE idzie krok dalej - oprócz prądu chce dać klientom nieco więcej.

PGE Polska Grupa Energetyczna poszerzyła ofertę o nową usługę - pomoc fachowców różnych specjalności dla swoich klientów.

W nowej promocji PGE klient ma do wyboru dwa warianty niezmienności stawki za energię: do końca 2018  oraz do końca 2019 roku. Następnie, w zależności od potrzeb, klienci mogą wybrać usługi od jednego, do nawet ośmiu fachowców. Specjaliści zostali pogrupowani w trzy pakiety: podstawowy, rozszerzony oraz kompleksowy. Podstawą każdego z nich jest gwarantowana, niższa niż w standardowej taryfie, cena energii elektrycznej, a pakiety uprawniają do skorzystania z usług odpowiednio - jednego, sześciu lub nawet ośmiu fachowców, w zależności od potrzeb klienta.

W ramach pakietu „podstawowa pomoc fachowców” klienci otrzymują pomoc elektryka. Z kolei „rozszerzona pomoc fachowców” to sześciu specjalistów: elektryk, ślusarz, hydraulik, szklarz, technik urządzeń grzewczych i gazowych oraz dekarz. Fachowcy stawią się do 24 h od zgłoszenia usterki. Pakiet „kompleksowej pomocy fachowców”, obok usług sześciu specjalistów, został rozszerzony o usługi informatyka oraz serwisanta sprzętu RTV lub AGD - tu również fachowcy stawią się do 24 h od zgłoszenia. Infolinia jest czynna całą dobę, siedem dni w tygodniu.

Nową ofertę wspiera ogólnopolska kampania reklamowa. Za jej kreację oraz przygotowanie odpowiedzialna jest Grupa Scholz & Friends. Za produkcję spotu telewizyjnego odpowiada dom produkcyjny Bomaye, za postprodukcję - studio Rio de Post. Reżyserem spotu jest Florian Malak. Zenith  zajął się zakupem mediów.

Kampania obejmuje telewizję, kino, radio, materiały drukowane, internet (strona zapewniamyenergie.pl, reklamy display) oraz outdoor (billboardy, citilighty i nośniki na autobusach).


Axe
Agencje: DDB&Tribal, Papaya, Mindshare

W przypadku tego spotu fajne jest to, że Axe idzie wzorem innych marek Unilevera i nie jest promowane wprost produktowo, ale poprzez emocje, doświadczenia itp.

Unilever Polska rozpoczyna kampanię marki Axe opartą na emisji cyklu filmów pokazujących ludzi realizujących swoje pasje. Za jej realizację odpowiadają DDB&Tribal, Papaya i Mindshare.
Na potrzeby nowej kampanii Axe agencja Ddb&Tribal przygotowała cykl filmów przedstawiających mężczyzn, którzy wbrew lansowanym stereotypom, nie boją się podkreślać swojej indywidualności i żyją realizując swoje pasje.

Bohaterem pierwszego jest kaskader Hubert Kostrzewa. Kampania prowadzona jest w internecie i na kanałach społecznościowych marki.

Za kreację reklam odpowiada agencja DDB&Tribal, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska, a produkcją spotów - studio filmowe Papaya.

Axe było już w tym roku wspierane reklamami z hasłem „Find your magic” - w wiosennej kampanii brali udział m.in. Wojciech Sokół Sosnowski, Łukasz Jakóbiak, Martin Stankiewicz i grupa Abstrachuje.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Reklamy tygodnia: Asus, Axe i PGE (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl