SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Reklamy w kinie najczęściej omawiane

Kino wywołuje wśród widzów najwięcej rozmów o prezentowanych w nim reklamach.

Tak przynajmniej wynika z badania przeprowadzonego przez firmę TNS na zlecenie stowarzyszenia Cinema Advertising Association (CAA).

Doroczne, przeprowadzone po raz trzeci badanie 'Film Audience Measurement and Evaluation (FAME)', pokazało, że 46 procent respondentów wskazało na kino jako medium, które najbardziej wywołuje wśród nich rozmowy na temat kampanii reklamowych. Druga pod tym względem była telewizja (43 procent).

60 procent badanych w wieku od 15 do 19 lat zgodziło się ze stwierdzeniem, że jest bardzo duża możliwość, iż będą rozmawiać o kinowych reklamach.

Z kolei 82 procent chodzących do kina respondentów stwierdziło, że zazwyczaj ogląda prezentowane w nim reklamy. 62 procent przyznało również, że pomimo kryzysu cały czas wydaje tyle samo pieniędzy na bilety do kina.

W badaniu FAME udział wzięło około 3 tysiące brytyjskich respondentów w wieku co najmniej 7 lat.

źródło: Marketing Week

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Reklamy w kinie najczęściej omawiane

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing