SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklamy w Polsacie 18 proc. w górę, najdroższy Sopot Festival

W sierpniowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 18,5 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba wydać na reklamy przy transmisjach z Polsat Sopot Festivalu, Disco pod Żaglami i Zielonogórskiej Nocy Kabaretowej.

Zygmunt Solorz, główny akcjonariusz Cyfrowego Polsatu Article

Tegoroczny festiwal w Sopocie odbędzie się 22 i 23 sierpnia, obejmie koncerty z przebojami lat 90. i hitami Muzodajni, recitale Elektrycznych Gitar i Justyny Steczkowskiej oraz koncert Garou (zobacz szczegóły). Reklamy przy transmisjach imprezy kosztują od 18,9 do 40,3 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny netto spotów 30-sekundowych).

Rok temu festiwal zorganizowano pod nazwą Sopot Top of the Top Festival, a spoty przy jego transmisjach były znacznie tańsze - ich ceny wynosiły od 12,3 do 26,3 tys. zł.

Obecnie do najdroższych należą reklamy przy dwóch innych imprezach rozrywkowych: koncercie Disco pod Żaglami (który zostanie wyemitowany wieczorem 15 i 16 sierpnia) oraz Zielonogórskiej Nocy Kabaretowej (zaplanowanej na 9 sierpnia). Ceny spotów przy pierwszej transmisji wynoszą od 21 do 36,8 tys. zł, a przy drugiej - od 16,9 do 32,2 tys. zł. Przed rokiem na reklamę przy Zielonogórskiej Nocy Kabaretowej trzeba było wydać od 15,9 do 24,2 tys. zł

Reklamy przy poniedziałkowo-wtorkowym cyklu filmowym „Mega Hit” kosztują maksymalnie 30,1 tys. zł, o 2,7 tys. zł więcej niż rok wcześniej. Za spot przy czwartkowym wieczornym filmie należy zapłacić do 28,7 tys. zł, o 2,5 tys. zł więcej niż w sierpniu ub.r.

Jeśli chodzi o wieczorne pasmo informacyjne, to reklamy przed „Wydarzeniami” kosztują maksymalnie 15,2 tys. zł (3,5 tys. zł więcej niż przed rokiem), przed serwisem sportowym - 17 tys. zł (wzrost o 1,6 tys. zł w skali roku), a przed prognozą pogody - 20,8 tys. zł (1,5 tys. zł więcej niż w sierpniu ub.r.).

W I połowie br. średni udział Polsatu w rynku telewizyjnym wynosił 11,77 proc., o 0,8 pkt proc. mniej niż rok wcześniej (zobacz szczegółowy ranking).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Reklamy w Polsacie 18 proc. w górę, najdroższy Sopot Festival

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Staszek
Najważniejsze: w cenniku Polsatu nie ma meczu otwarcia MŚ w Siatkówce 30 sierpnia. Ale w tym miejscu nie ma innej pozycji, a "Program" i nie ma w jego czasie wyszczególnionych cen reklam. A więc coś jest na rzeczy ze sprzedażą praw do MŚ w Siatkówce.
9 9
odpowiedź
User
aasd
REklamy w gore, a pensje pracowników nadal od ponad 7 lat na stałym poziomie. Brawo Brawo BRAWO!!!! jeszcze troche.... No ale.... kredyty pewnie trzeba spłacać jak sie chce majątek zwiększać, więc najprościej zrzucić to na tych którzy to wszystko napędzają.... Przykre I zmutne ale prawdziwe
10 10
odpowiedź
User
gghjk
a za co im płacić więc???za "odgrzewane kotlety"???
8 8
odpowiedź