SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rekordowe wyniki portalu o2.pl

Portal Internetowy to czysty zysk

Spółka o2.pl, do której należą popularny Portal Internetowy o2.pl oraz Komunikator Tlen.pl, podwoiła w 2003 roku zysk netto - do 570 tys. zł, z 262 tys. zł w roku poprzednim. Zeszłoroczne przychody firmy wyniosły 1,8 mln zł, czyli wzrosły o 117% w odniesieniu do analogicznego okresu 2002 roku. W porównaniu do osiągnięć z pierwszego roku swojej działalności (91 tys. zł w 2000 roku) firma odnotowała imponujący, bo ponad 35-krotny wzrost przychodów. Rentowność bliska 50% to rzadkość nawet wśród firm "starej gospodarki".

Z najnowszych badań polskiego rynku internetowego wynika, że na początku 2004 roku korzystało z sieci 6,5 mln użytkowników. Wśród najczęściej odwiedzanych portali internetowych w styczniu 2004 roku, na czwartym miejscu znalazł się Portal o2.pl, wyprzedzając m.in. gazeta.pl. Liczba użytkowników Portalu o2.pl wyniosła w tym okresie (wg Gemius) ponad 2,9 mln osób, a liczba darmowych kont e-mail, zainstalowanych w systemie poczty o2.pl 1,9 mln. Narzędziem i usługą, która przynosi portalowi dużą popularność jest Komunikator Tlen.pl, z którego miesięcznie korzysta ponad 650 tys. osób. Najnowszą, wprowadzoną w połowie marca br. usługą Portalu o2.pl są pierwsze w Polsce, niezależne pakiety internetowe dla abonentów TP SA - TlenDostęp Pakiety oraz oferowana równolegle usługa TlenDostęp Plus - umożliwiająca bezpłatne naliczanie sekundowe w dostępie do Internetu.

Warto podkreślić, że Portal o2.pl utrzymuje się samodzielnie, dzięki przychodom z reklamy. Pomimo wielu składanych propozycji inwestorskich pozostaje niezależny finansowo, i jest jedynym, zarabiającym na siebie od początku istnienia, tego typu przedsięwzięciem na polskim rynku.

Dołącz do dyskusji: Rekordowe wyniki portalu o2.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl