Rekordowy program Tomasza Lisa

4,53 mln osób obejrzało pierwsze wydanie nowego programu TomaszaLisa "Tomasz Lis na żywo", które TVP 2 pokazała w poniedziałek o21.10. Dzięki tak licznej widowni stacji udało się pokonaćkonkurencyjne kanały.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research - przygotowanychdla portalu Wirtualnemedia.pl - udziały Dwójki w rynku w czasieemisji programu Lisa wyniosły 30,86 proc. (w grupie 4+) i 19,99proc. (w grupie 16-49).

Konkurencyjne kanały radziły sobie w tym paśmie gorzej. Nadającyfilm z cyklu "Megahit" Polsat przyciągnął 3,32 mln osób, emitującyseriale "Na Wspólnej" i "Krok od domu" TVN - 3,01 mln, a pokazująca"Teatr Telewizji" Jedynka - tylko 680 tys.

Program "Tomasz Lis na żywo" cieszył się największąpopularnością wśród kobiet, widzów powyżej czterdziestego rokużycia, mieszkańców małych i średnich miast oraz osób zwykształceniem średnim i wyższym.

Pierwsze wydanie nowego programu Tomasza Lisa w TVP 2 miałowiększą widownię niż każdy z odcinków jego wcześniejszego talk-show"Co z tą Polską?" emitowanego do września zeszłego roku w Polsacie.Najpopularniejszy odcinek tamtej audycji obejrzało 3,34 mln osób(wydanie z 20 stycznia 2005 roku), jednak program Lisa w Polsacieemitowany był w inny dzień i o późniejszej porze niż ten w TVP2.

Nadawany w TVN program Tomasza Sekielskiego i AndrzejaMorozowskiego "Teraz My!" (godz. 22.30) obejrzało w minionyponiedziałek 2,19 mln widzów przy udziałach na poziomie 24,80proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały