SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rekordowy zysk sieci Alma Market

Spółka Alma Market, właściciel sieci delikatesów, miała 9,19 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2010 roku wobec 59,05 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Rekordowy zysk sieci Alma Market

Zysk operacyjny na poziomie grupy wyniósł 26,50 mln zł wobec 49,49 mln zł straty rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody wyniosły 1245,07 mln zł wobec 1010,88 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym, w 2010 roku spółka miała 3,13 mln zł zysku netto wobec 49,92 mln zł straty rok wcześniej.
 

WYBRANE DANE FINANSOWEw tys.w tys.EUR
2010200920102009
I. Przychody netto ze sprzedaży produktów6234141931155689660
II. Zysk (strata) z działalności operacyjnej105829926469
III. Zysk (strata) brutto1153943288217
IV. Zysk (strata) netto826461206106
V. Środki pieniężne netto z działalności operacyjnej-47042453-1175565
VI. Środki pieniężne netto z działalności inwestycyjnej-17896374-4471468
VII. Środki pieniężne netto z działalności finansowej-568-107-142-25
VIII. Środki pieniężne netto, razem-70618720-17632009
IX. Aktywa razem48649434881228410586
X. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania164401259041513065
XI. Zobowiązania długoterminowe2491878629214
XII. Zobowiązania krótkoterminowe139501171235222851
XIII. Kapitał własny322093089881337521
XIV. Wyemitowany kapitał akcyjny728728184177
XV. Liczba akcji7284500728450072845007284500
XVI. Zysk (strata) na jedną akcję zwykłą (w zł/EUR)0,110,060,030,01
VII. Rozwodniony zysk (strata) na jedną akcję zwykłą (w zł/EUR)0,110,060,030,01
VIII. Wartość księgowa na jedną akcję (w zł/EUR)4,424,241,121,03
IX. Rozwodniona wartość księgowa na jedną akcję (w zł/EUR)4,424,241,121,03
X. Zadeklarowana lub wypłacona dywidenda na jedną akcję (w zł/EUR)0000
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rekordowy zysk sieci Alma Market

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl