Renata Bogiel-Mikołajczyk pokieruje promocją i marketingiem w dziale książek Edipresse Polska

Renata Bogiel-Mikołajczyk dołączyła do wydawnictwa Edipresse Polska, gdzie objęła stanowisko kierownika promocji i marketingu w nowo utworzonym dziale książek.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

Do jej obowiązków należy wdrażanie strategii promocyjnej projektów książkowych.

Ostatnio Bogiel- Mikołajczyk  pracowała jako koordynator ds. promocji książek Burda oraz „National Geographic” w Burda Książki (wcześniej G+J). W latach 2006-2010 związana była z Wydawnictwem Harlequin Enterprises.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu