SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Abonenci UPC zyskają nową usługę Replay TV. Operator aktualizuje dekodery Horizon

Operator kablowy UPC Polska rozpoczął aktualizację dekoderów Horizon, w ramach której abonenci otrzymują dostęp do usługi Replay TV. Menu programowe i interfejs w Horizonie zostały odświeżone, a dekoder po aktualizacji jest wyraźnie szybszy.

Oprócz stabilniejszego działania dekodera (do tej pory abonenci narzekali na jego wolne działanie) aktualizacja oprogramowania Horizona wprowadza nowy interfejs i menu programowe, zintegrowane z nową usługą Replay TV. Po aktualizacji abonent może także sprawniej przewijać programy.

Replay TV pozwala na odtwarzanie wybranej pozycji (np. filmu, serialu czy programu) nawet po 7 dniach od emisji w telewizji, bez konieczności ustawienia nagrywania. Jeśli natomiast abonent nie zdążył na dany program to usługa Replay TV daje możliwość obejrzenia go od początku, nawet jeśli emisja na żywo w telewizji jeszcze się nie skończyła.

Usługa jest dostępna m.in. w Szwajcarii, Holandii, Belgii i Austrii. Podczas 43. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2016 w Łodzi Ewelina Rabsztyn, dyrektor ds. programmingu w UPC Polska, oficjalnie potwierdziła, że usługa zostanie wprowadzona na polski rynek (portal Wirtualnemedia.pl informował o tym w listopadzie ub.r.).

Proces wdrażania aktualizacji dekoderów Horizon ma potrwać do końca marca br. Usługa Replay TV jest dostępna tylko w dekoderach Horizon oraz w aplikacji mobilnej Horizon GO.

Sieć kablowa UPC Polska na koniec ub.r. obsługiwała 1 439 200 klientów, co oznacza spadek o 2,4 tys. abonentów względem końca 2015 roku, czyli o 0,17 proc.

Dołącz do dyskusji: Abonenci UPC zyskają nową usługę Replay TV. Operator aktualizuje dekodery Horizon

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kolo
Według mnie do ja tu nie widze do 7 dni tylko do wczoraj, czy u was był na kanałach hd pixelowy obraz czasami? Po tej aktualizacji jest jakby dobrze, nie wiem czy to przypadek czy coś poprawili sygnał
odpowiedź
User
A.Be..
To ciekawe, że tak duża międzynarodowa firma nie potrafi tak przygotować zmian, żeby działały. Tak to wygląda, jakby nie chciało im się testować zmian wewnętrznie, tylko robią wersję beta oprogramowania i testują ją na klientach (którzy nie za to płacą by być testerami). Tym razem ta nowość zawiesiła się po kilku godzinach i przywrócono poprzednie oprogramowanie, by móc sobie nad nim popracować.
odpowiedź
User
Miś
Hirozon był beznadziejny od początku. Wieszał się regularnie i UPC zupełnie sobie nie radzi z obsługa tej platformy. NA wszystkie reklamacje odpowiadali, że właśnie szykują wdrożenie nowego lepszego oprogramowania.
odpowiedź