Reserved na autobusach

CAM Media uczestniczy w nowej kampanii wizerunkowej marki Reseved.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Autobusy z reklamą typu King Size + Full Back prezentujące modę będą jeździć ulicami stolicy przez miesiąc.

Bohaterem autobusowej kampanii Reserved jest moda. Działania  prowadzone pod hasłem „Every moment for me” mają charakter wizerunkowy i prezentują Reserved jako markę elegancką, modną i estetyczną. W kampanii reklamowej wzięła udział para znanych modeli, ich zdjęcie w ubraniach Reserved możemy zobaczyć na layoucie autobusów.   

    

Kampania Transit Advertising obecna jest w Warszawie na kilkunastu autobusach w formacie King Size + Full Back. Połączenie powierzchni lewostronnej i tylnej pozwala właściwie wykorzystać możliwości oddziaływania ni```etypowego nośnika reklamy jakim jest autobus. Kampania wykorzystująca te dwa formaty pozwala na dotarcie do wielu osób dzięki długiemu czasowi ekspozycji.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu