Kto ogląda „Reset” Michała Rachonia w TVP? Głównie mężczyźni i osoby starsze

Drugi sezon programu dokumentalnego „Reset” chętniej oglądają mężczyźni niż kobiety. W widowni dominują mieszkańcy wsi, osoby z wykształceniem podstawowym i średnim oraz emeryci. Widownia cechuje się wysokimi dochodami - szczegółowy raport Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Cykl „Reset 2” w TVP Info i TVP1 oglądać można we wtorki o godz. 21.10, począwszy od 22 sierpnia br.

Audycję na obu antenach śledzi sumarycznie 1,42 mln widzów (dane do 26 września). Przekłada się to na 13,03 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,57 proc. w grupie 16-49 oraz 8,16 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement , do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

W TVP Info „Reset” śledzi średnio 800 tys. widzów (odpowiednio 7,25 proc., 3,22 proc. i 4,13 proc. udziału). Z kolei w TVP1 jest to 617 tys. osób (5,77 proc., 3,35 proc. i 4,02 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-arena-pogladow-tvp1-magdalena-ogorek-milosz-kleczek,7169490488080513a ##

Przynajmniej przez 1 minutę każdy odcinek audycji w newsowej stacji oglądało 1,45 mln osób w grupie 4+. Nieco wyższy zasięg (1,54 mln) „Reset” ma w Jedynce.

grafika

W analizowanym okresie w TVP Info najwięcej widzów zgromadziła emisja z 29 sierpnia, którą śledziło 894 tys. oglądających. Z kolei w TVP1 topowy odcinek został pokazany 12 września - 683 tys. widzów.

grafika

766 tys. widzów debat nadawanych po „Resecie”

TVP Info tuż po emisji każdego odcinka „Resetu” (o 22.20) nadaje debaty poświęcone programowi. Pierwsze sześć emisji debat śledziło 766 tys. widzów (odpowiednio 9,17 proc., 3,95 proc. i 4,66 proc.).

grafika

Jaki jest profil widza cyklu „Reset”?

Drugi sezon „Resetu” w TVP Info ogląda średnio 56,39 proc. mężczyzn i 43,61 proc. kobiet. W przypadku emisji w TVP1 jest to odpowiednio 51,91 proc. i 48,09 proc.

W strukturze wiekowej w obu stacjach zdecydowanie największy udział notowany jest wśród widzów w wieku 65 i więcej lat (54,73 proc. w TVP Info i 44,88 proc. w TVP1).

Program ma zauważalną przewagę wśród mieszkańców wsi, którzy stanowią 44,22 proc. udziału wszystkich widzów w TVP Info i 46,77 proc. w Jedynce (mieszkańcy miast stanowią odpowiednio 55,78 proc. i 53,23 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/donald-tusk-tvp-zmiany-wybory-telewizja-polska,7169479470085761a ##

Biorąc pod uwagę średni miesięczny dochód netto danego gospodarstwa domowego w przeliczeniu na 1 mieszkańca (w zł) można zauważyć, że aż 43,07 proc. widowni cyklu w stacji newsowej to osoby z dochodami powyżej 5 tys. zł netto. Z kolei w przypadku głównej anteny odsetek takich widzów wyniósł 41,06 proc.

„Reset” na obu antenach najchętniej chętniej oglądają osoby z wykształceniem podstawowym, których udział wynosi 40,81 proc. w TVP Info i 42,42 proc. w TVP1. Odsetek widzów z wykształceniem średnim to odpowiednio 39,99 proc. i 38,44 proc. widowni, a wyższym - 18,08 proc. i 18,39 proc.

Ze względu na wykonywany zawód program zdecydowanie najchętniej oglądany jest przez emerytów, którzy stanowią 62,06 proc. widowni w przypadku emisji w TVP Info i 56,86 proc. w Jedynce.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych