Resolution realizuje kampanie programmatic audio

Należąca do grupy OMD agencja Resolution testuje możliwości emisji reklam w systemie programmatic audio.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W czerwcu agencja Resolution zrealizowała pierwsze kampanie dla klientów z sektora motoryzacyjnego i finansowego. Są to jedne z pierwszych kampanii audio w programmatic w Polsce. 

Programmatic audio kupuje się przez platformę DSP. Dzięki tym technologiom można precyzyjnie targetować emitowane spoty audio. Pierwsze kampanie zrealizowane w tym modelu uzyskały średnie Audio Completion Rate (ACR) na poziomie ponad 90 proc..Agencja podkreśla, że dzięki zastosowaniu audio w programmaticu możliwe jest precyzyjne kierowanie na podstawie danych, geotargetowanie oraz nałożenia cappingu per user. Założenia te są niemożliwe do zrealizowania w standardowym radio.

Na początku czerwca br. agencja wprowadziła narzędzie Adblock Detector

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

Zmarła Magda Umer

Zmarła Magda Umer

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA