SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Revlon wybiera Initiative do globalnej obsługi mediowej

Firma kosmetyczna Revlon wybrała w globalnym przetargu na obsługę mediową Initiative Media (IPG Mediabrands). Dotychczas współpracowała w tym zakresie z MediaComem (GroupM).

Przetarg na obsługę globalnego budżetu mediowego Revlonu rozpoczął się w zeszłym miesiącu. Oprócz Initative rywalizowały w nim też agencje OMD (Omnicom) i Havas (Havas Media Group). W przetargu nie brał udziału MediaCom, który dotychczas zajmował się planowaniem i zakupem mediów dla marketera.

Rzecznik Revlonu poinformował, że firma postanowiła zrobić przegląd agencji mediowych, bo chce usprawnić działalność biznesową. Dodał, że marketer docenia dotychczasową wieloletnią współpracę z domem mediowym MediaCom, ale teraz Revlon „zdecydował się pójść w innym kierunku”.

MediaCom potwierdził, że Revlon poinformował agencję pod koniec marca, że zamierza rozpisać przetarg na media. Agencja ostatecznie jednak zdecydowała, że nie będzie brać w nim udziału.

 

 

Dołącz do dyskusji: Revlon wybiera Initiative do globalnej obsługi mediowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl