SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Revolut wprowadza w Polsce funkcję Rewards. Algorytm rozpoznaje ulubione marki i oferuje rabaty

Aplikacja finansowa Revolut wprowadziła na polskim rynku algorytm oparty na uczeniu maszynowym, który zapamiętuje ulubione marki użytkownika i oferuje zniżki na zakup konkretnych produktów. Oferta Rewards jest dostępna dla opcji Premium i Metal, a wśród pierwszych firm widocznych w Rewards są W.Kruk, Wittchen oraz Smyk.

 

Article

Revolut powstał w lipcu 2015 r. i wprowadził na rynek aplikację służącą do nowoczesnego zarządzania finansami, dokonywania przelewów i zakupów, także za pomocą karty płatniczej. Użytkownicy mogą założyć oparte na aplikacji konto Revolut, bezprowizyjnie płacić nim za granicą, wymieniać i przechowywać środki na koncie lub wysyłać przelewy krajowe i międzynarodowe bez marży i dodatkowych opłat, po kursie międzybankowym. W Polsce Revolut funkcjonuje od marca 2018 r., obecnie z aplikacji korzysta ponad milion użytkowników w naszym kraju.

Czytaj także: Polscy użytkownicy Revolut z największymi wydatkami na gry i streaming wideo. Tracą restauracje, sprzedawcy prasy i turystyka

Rewards oferuje zniżki

Teraz Revolut uruchomił oficjalnie s Polsce nową funkcję Rewards dla klientów opcji Premium i Metal. Dzięki Rewards użytkownicy Revolut uzyskali dostęp do specjalnych zniżek, rabatów i zwrotu gotówki (cashback) na produkty i usługi polskich i globalnych marek. Obecnie na liście są m.in. W.Kruk, Wittchen, Smyk, Sephora, New Balance i The Body Shop.

Jak wyjaśnia Revolut nowy produkt wykorzystuje uczenie maszynowe by wykrywać i zapamiętywać marki, które preferuje użytkownik, a następnie proponować mu spersonalizowane oferty.

Aplikacja proponuje dwa rodzaje korzyści Rewards, kody zniżkowe i zwrot gotówki (cashback):

W ramach zniżek klient otrzymuje kod zniżkowy (który należy wpisać w momencie płatności) lub zniżka uaktywni się automatycznie na stronie usługodawcy w momencie płatności kartą Revolut (lub Apple Pay/Google Pay).

W formie zwrotu gotówki (cashback) klient otrzyma zwrot (przeważnie do 90 dni) określonego procenta zapłaconej kwoty (w zależności od wybranej oferty), po tym jak płatność zostanie zrealizowana u danego usługodawcy przy pomocy karty Revolut.

W dniu premiery usługi klienci w Polsce uzyskali dostęp do pierwszych 15 Rewards. Według zapowiedzi kolejne z nich pojawiać się będą sukcesywnie na platformie. Oferty dostępne są w różnych kategoriach produktowych, takich jak moda, zdrowie, uroda, sport czy podróże. Oprócz Polski Rewards funkcjonuje obecnie jedynie w Wielkiej Brytanii i Francji.

- Cieszymy się z tego, że jako jeden z pierwszych rynków dołączamy do nowej usługi – zaznacza w komunikacie Karol Sadaj, country manager Revolut w Polsce. - Dzięki Rewards nasi klienci będą mogli uzyskać więcej korzyści z posiadanych środków. Rewards to także ważny element nowej odsłony aplikacji. Chcemy, by była narzędziem do zarządzania finansami na co dzień. Dzięki Rewards nasz klient będzie mógł korzystać ze zniżek na wiele produktów, odkrywać nowe usługi i być wynagradzanym za lojalność względem ulubionych marek.

Czytaj także: Revolut dostaje 500 mln dolarów od inwestorów. Liczba użytkowników o 169 procent w górę w 2019 roku

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Revolut wprowadza w Polsce funkcję Rewards. Algorytm rozpoznaje ulubione marki i oferuje rabaty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl