SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rewolucja przez duże WWW

Od stycznia 2005 roku na rynku dostępny będzie nowy produkt o nazwie WebContactCenter, którego producentem jest Agencja Interaktywna HYPERmedia

Narzędzie   nawiązuje do tradycyjnych CallCenter dając jednak o wiele więcej możliwości. Oprócz porozumiewania się z użytkownikiem witryny w czasie rzeczywistym WCC umożliwia przesyłanie mu na bieżąco dowolnej liczby plików i wspólne "spacerowanie" po witrynie. Rozwiązanie w pełni wykorzystuje potencjał, jaki drzemie w firmowych witrynach www. Czy zrewolucjonizuje podejście do Internetu, jako miejsca kontaktu z klientem?

Sławomir Stępniewski, prezes Agencji HYPERmedia tak tłumaczy ideę przyświecającą powstaniu nowego produktu: "Internet ma wielką przewagę nad innymi mediami. W zasadzie tylko w tym środowisku możemy mówić o pełnej interakcji z klientem. Istotną zaletą Internetu jest także jego pełna "mierzalność". Już od dawna systemu służące do monitorowania ruchu na witrynach www dostarczają bardzo ciekawych informacji, których analiza stanowi dla marketerów nieocenione źródło wiedzy. Właśnie na bazie tych możliwości powstała idea sieciowego Contact Center, wprowadzająca zupełnie nową jakość w komunikacji z klientem. W połączeniu z e-mailingiem oraz systemem trackingowym dostajemy silne narzędzie stanowiące część CRM-u. Dzieki tym czynnikom powstaje zaawansowane podejście do budowania client sernice. "

Dołącz do dyskusji: Rewolucja przez duże WWW

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl