RMF FM z większą przewagą nad Radiem ZET. Wzrosty Trójki i Eski

Liderem rynku słuchalności w naszym kraju pozostaje RMF FM, osiągające dwa razy wyższy wynik niż Radio ZET. Wzrosty zaliczyły m.in. Trójka, Eska i Radio Maryja.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
RMF FM z większą przewagą nad Radiem ZET. Wzrosty Trójki i Eski

W okresie od marca do maja br. pozycję lidera rynku radiowego w Polsce utrzymało RMF FM. Stacja zanotowała średni dobowy udział słuchania na poziomie 30,1 proc. (względem analogicznego okresu rok wcześniej rozgłośnia zaliczyła wzrost o 0,8 pkt. proc.) - wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.

Kto stracił, kto zyskał?

Drugie miejsce zajęło Radio ZET (spadek z 15,4 proc. do 15,0 proc.). Na podium znalazło się także Radio Eska (wzrost z 6,9 proc. do 7,5 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się Audytorium 17 (4,7 proc.) oraz radiowa Jedynka (4,0 proc.). 

Największe wzrosty w tym okresie zanotowało RMF, Eska, Radio Maryja (z 2,0 proc. do 2,5 proc.), Trójka (z 1,9 proc. do 2,3 proc.) oraz Eska2 (z 0,8 proc. do 1,2 proc.).

Największy spadek zaliczyły radiowa Jedynka (z 4,5 proc. do 4,0 proc.), TOK FM (z 2,9 proc. do 2,4 proc.) oraz Antyradio (z 2,9 proc. do 2,4 proc.).

sluchalnosc-radia-w-polsce

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]