RMF FM z większą przewagą nad Radiem ZET. Wzrosty Trójki i Eski

Liderem rynku słuchalności w naszym kraju pozostaje RMF FM, osiągające dwa razy wyższy wynik niż Radio ZET. Wzrosty zaliczyły m.in. Trójka, Eska i Radio Maryja.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
RMF FM z większą przewagą nad Radiem ZET. Wzrosty Trójki i Eski

W okresie od marca do maja br. pozycję lidera rynku radiowego w Polsce utrzymało RMF FM. Stacja zanotowała średni dobowy udział słuchania na poziomie 30,1 proc. (względem analogicznego okresu rok wcześniej rozgłośnia zaliczyła wzrost o 0,8 pkt. proc.) - wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.

Kto stracił, kto zyskał?

Drugie miejsce zajęło Radio ZET (spadek z 15,4 proc. do 15,0 proc.). Na podium znalazło się także Radio Eska (wzrost z 6,9 proc. do 7,5 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się Audytorium 17 (4,7 proc.) oraz radiowa Jedynka (4,0 proc.). 

Największe wzrosty w tym okresie zanotowało RMF, Eska, Radio Maryja (z 2,0 proc. do 2,5 proc.), Trójka (z 1,9 proc. do 2,3 proc.) oraz Eska2 (z 0,8 proc. do 1,2 proc.).

Największy spadek zaliczyły radiowa Jedynka (z 4,5 proc. do 4,0 proc.), TOK FM (z 2,9 proc. do 2,4 proc.) oraz Antyradio (z 2,9 proc. do 2,4 proc.).

sluchalnosc-radia-w-polsce

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami